2009年8月31日星期一

南丫島與史史同行


南丫島---認識我的人也應知我很愛這地方! 以住是自己去,便是我們一家三口去,總少了史史!!今天邀請到藍藍家一齊去,以及帶埋史史家姐去.....因為去旅行陪到她,諗住補償,話佢知我地一齊去旅行,但...........


她差點中暑,嚇死我!!行行吓,佢越來越多喘氣声,很辛苦似的(但又跟着我們步代,所以初時我為意她中暑......),我趕忙停下來,餵水及把她的毛潑濕......她看著我,+分辛苦....維持了1小時多,其實那時我的心很焦急,要要去動物診所...要要回家........那時,史爸看顧住苗苗,他們也很熱! 我的心越來越亂,若真的要急救,我個口又點"給"得住佢個口呢?史史個心正確位置係边?佢地心跳噤快,搓時應該幾比幾呢?1:30????太少了!!!???人就幫手救得多,自己隻狗喎!!!!????


加上"狗仔"在香港的地位低微,想找人幫手救狗都有困難,又好難開口叫另一隻狗幫手......我們無處容身,想找有冷氣地方讓她舒服點,但商塲准狗仔進入....唉!! 最後,找到些隱閉位置而有冷氣的後巷藏身,可憐!!


最後,她當然冇事....但我很安樂!史史,下次冬天先同你去噤遠吧!sorry!


坐船,佢要買票,亦能光明正大的有位坐,好開心呀!!

 
 其實,藍藍及connie也太愛狗仔的,但要愛屋及烏呢
 
 當D小朋友坐唔定時,史史仲可以自己坐定定,只要見到我與史爸,她就ok,她真的好乖亦用我們勞氣!
 
 
一落船....跑呀跑呀!!!
 
 史 : 你唔坐, 我坐!!
 
 


苗坐時,史在後....她太熱,要行了!

 


"亞婆豆腐花"  大如前!!!!!!!!!

 
 
 
 扭計..
 Are you ready?  Go Go Go....
n
 
  苗示範,並叫史下來...
 
 佢好似浸温泉.....
 
 
 
 
 
 
 


比人偷拍....二人出浴照?!  好正!! 兩個黑妹,好野火!

 
 


沒有留言: