2009年8月6日星期四

北海道之旅-- 第四天

 7月28日(ニ) 天陰 (好過落雨)  


 扎幌->北竜町->富良野


無雨但依然烏雲滿天。令北竜町的太陽花陣失色。但我也好期待,因太陽花是我的至愛,史爸第一次送花比我也醒目的買太陽花,今個(北竜町)行程,是史爸專登選比我的,因路程較遠,而且是順路,去到只見小貓幾隻,太好了!!我好興奮及期待!!



這裡好靚,好舒服!!I love it!!

 
 


我立刻租了單車,傻苗不停追。



我說:這便是媽咪最愛的花----它叫太陽花! 你與史史及爸爸便是我最愛的人---叫苗苗及亞昌


 
 
 


巧合的遇到一對香港夫婦及兩個女,苗苗又立刻和他們玩。當旅程尾段住最後兩日的Yorkshire Farm(新得),也有緣的遇到這家人!^v^


園內有個鴕鳥牧塲,可以買野喂它。



隔離就是太陽花迷官。真係好震撼!!!

 
 


媽咪,你揾到我們嗎?


 
 
lunch在北竜町,還買了個白肉蜜瓜,yummy!!


離開北竜町,直往富良野,Settle 後,往富良野市,準備睇一年一度的肚臍祭,亦很期待.睇書知道可以讓遊客參加,但估會好怏滿額,1800到埗後,發覺火車站旁好嘈,重有的英文及廣東話聲,行去睇原來是旅遊中心的Counter. ,本來只睇睇,但原來可以參加 ,還有個小朋友叫苗苗一齊玩.初初都唔想,但見個姐姐一齊,我當然又話好好玩啦,想同苗一齊畫肚皮,但她好有原則地肯"那"起件衫比人畫,最後穿上one sizeT恤啦! 佢選擇了多啦A夢!


 

 
 
 
 
 


於是史媽和苗苗就參加了"Team International" 國際隊。


 


一隊全無步法的隊伍..........haha,不過苗苗就不停跳,一齊叫口号,好high!!回香港後,仍然記得的口号:「Solar, Solar, Solar」仲成日係屋企大叫"Solar".當行完第一輪後,帶頭的鬼佬話:「One More time!」,結果一半人走了。包括我地!! 因條表演路線好長....好熱!!! 我地都濕晒了!! 仲有...對手好攰....


今天真的好開心!!!!好多驚喜,,,去旅行便是這樣,傻吓傻吓,知一半便夠,必有驚喜!


4 則留言:

Sandy and Michael Blog 說...

這天旅程很有趣精彩呢!! 
[版主回覆08/08/2009 06:46:00]係呀!!而且開始好天了  啊啊啊....

SIU PO 說...

全部睇晒,真係好靚呀!如果有陽光我估D相仲靚,又有咁多唔同動物睇,我一定要帶兩位公子去下,不過我老公唔揸車?如真係有機會去,到時可唔可以再向你請教! 見到妹妹真係玩得好開心,好羨慕!
[版主回覆08/08/2009 03:45:00]唔好講請教咁客氣!
不過要喜愛小動物先覺得好玩,我見一的小朋友(年紀較大)好似都吾係好enjoy. 可能只想打機及上網。
唔揸車都可以搭JR.只不過行程受班次限制,但交通費較貴,一般租車的費用以平過三個人的公共交通費。

肥嘟嘟 說...

等你.... 期待你們第五天的行情...
[版主回覆08/08/2009 06:44:00]我會一日post一日,若果你地曰日來,那就好似一齊去似的,希望可以做到呢個效果la! 我們在回憶中一起分享
謝謝等我們的你們

mickeyeva 說...

Hi 阿宝, 虎年快樂! 又係我呀! 我們正計劃去富良野睇肚臍祭, 想問肚臍祭(7月28日)是否集中在傍晚舉行? 幾多點完結? 睇一晚足夠嗎?? 在肚臍祭當晚在富良野站附近泊車難找位嗎?? 唔好意思, 我找不到你之前留給我的手提電話, 可否再給我多次? 謝謝! 我的電郵地址是: mickeyeva1226@yahoo.com.hk