2009年8月4日星期二

北海道之第三天

 


7月27日<一> 天陰有雨


二世古Milky house > 高矯牧場 > ミ儿ク工房,草原騎馬 > 小樽 > 扎幌東橫INN


 晨早0600 (香港時間05:00)起床  跟老闆西尾先生去牧場取新鮮牛奶同餵小動物,我地頭都未梳呀!!


 
 
 


苗之新朋友仔---Leo.


 
 


之後,西尾先生車我們去一個地方表演他的樂器,還教我們吹....好難!!晨早,霧水未散,一頭霧水...另有一番感覺!!很淒美!


 
 
  
 攪笑版!


0800回milky house食早餐!!北海道新鮮牛奶真係yumyummy!!

 
 
  


再去多次牧場,擠牛奶,但苗苗始終也敢,可能牛太大隻.我也覺得有点奇怪感覺! 手感太好,位置亦舒服!!


一路擠,隻牛一路mow mow叫,好攪笑!!我問苗苗佢講咩?苗苗話隻牛叫我唔好禁大力同埋唔好走,陪住佢woo,仲攪笑!!  

 
 
 
 
 


企到九丈遠......驚!仲話要保護隻兔,好笑!


 
 
 
 


中午離開milky house民宿了!有點捨得,喜歡他的裝修,設計,材料,員工的真誠及可愛! 給人一種親切及温暖感覺! 坐在大廳中有音樂伴着,也想郁了! 或許是用木作主要材料及設計,我對木很鐘情,知與我的名字有冇関係--我叫楊森宝.....好多木!!


 
   
 


屋主很懂利用空間,我們房內的另一边有條樓梯,上到去別有洞天,亦覺擠逼的,還可各人自成一角,perfect!!


尾房是其中一個staff住,有3隻貓兒(他說owner知的!叫我們保持秘密!),超可愛!!大家傾吓計(因為有2個staff是香港人,在日本留学及做暑期工).苗玩吓貓又半天了!!!relax!!!


 
 佢地見到蜘蛛!!


繼續第三天...gogogogo...


 


 


2 則留言:

Patrick 說...

好靚
[版主回覆08/06/2009 01:35:00]謝謝啊

Cindy 說...

 D 相好靚呀, 真係要俾十個叻你地, esp 苗苗同兔仔&貓仔D相, 好鬼sweet
[版主回覆08/06/2009 01:34:00]啜......錫啖先!!thx!  陸續有來.....