2009年8月22日星期六

北海道之最後一天--第八天

 


8月1日(六)  天晴


最後一天的早上,從采汶媽咪(與苗一同趕羊的2位姐姐的mommy)口中,得知這個果園D士多啤梨好甜,而且任摘放題的价錢合理,玩得好開心.


好,我們又走一轉啦! 真的冇去錯...正!! 我地食到好飽,好好味!! 一邊摘一邊食,我地抹都冇抹就放入口.....好爽呀!!!


 
 
 
 
 
 
 
 
 


除了士多啤梨,還有cherry樹....一樣甜!!

 
 
 
 
 


現在一著晚呢件衫,苗就諗起食士多啤梨,D 嘖仲有少少洗唔"luck"呀!

 
 
 


好....食到飽,係時候回York shine farm Check out.....很捨得.....再與各綿羊say goodbye!!


之後經竹田先生指點迷津,去遊吓車河,找到一條行山路徑,經過湖泊,花田,麥田,樹林,,,,,嘩,,,到達一片大草原,有牧場牛,有鹿四處跑....好正呀!!


 
 
 
 
 
 
 
 
 我愛の木
 


山上的滑雪路啊!!

 
 


見到遠處的乳牛嗎?

 
 
 
Woo....Woo.....Woooo


Bye Bye 北海道乳牛,你地D奶奶真係好好味呀!!! Thank you!我地會再嚟探你.....


感想篇.....待續....


1 則留言:

mickeyeva 說...

Hi 阿宝, 又是我, 現在又重遊你個blog, 因下個月出發去北海道, 想問你個囡囡是否帶一對波鞋和一對crocs替換, 還有這個士多啤梨園, 有無地址或網址, 如果在Yorkshire farm 去, 大概車程幾耐?? 謝謝!