2009年8月8日星期六

繼續第五天


繼續7月29日第五天 .


富良野果汁工房 > 芝士工房整雪糕 > 上富良野 > 美瑛之菜摘實の里民宿


來果汁工房,為的是旅遊書中提及這處有一個小牧場,我們諗住探吓D馬仔,而且我每去一個地方之前也会話比苗苗聽,今次令苗失望了,當我入去問小牧場在那處之時,發現有張告貼" pony is not here this year " oh......那小收牧場closed了!



 上車話比苗苗知,馬仔今年在此,或許它去了旅行吧! 幸好傻妹信我,仲問馬仔去咗邊度旅行......


 
 


只好走吧!

 


進軍芝士工房.....yeah! 書中又話沿着エ房旁边行,有個牧場,但我們去到.....指示牌又封了....我們会再信呢本書了!



2009真實版



 

 


到エ房了,四周圍參觀,發現有体驗班參加,可選擇造牛油or 雪糕,我地當然選擇雪糕啦! 因今天星期六曰,才可即場報名,否則要預早預約呢! 好開心!!


 
 


開始了.....把剛才攪拌後的材料倒入,整雪糕.

 


再整餅底.....

 
 
 
 
 期待着.....
 忍唔住.....
 我唔夠高....


突然苗苗唔見了,原來她俯下身在看.....哈,她找到了! 有個位可企高,突然冒出頭來,,好好笑,好可愛!!


 
 
 正呀!!
 


食晒一份,小牛仔鬼咁生猛!!我好鐘意條圍裙.


 
 
 
 
真係好yummy!!上層芝士雪糕,下層香濃芝士蛋糕,太甜,加上濃味純正緹子汁....woo...


食飽.....經過上富良野,右邊突然見到一個好似好舒服的環境,決定停下來抖一抖.


 
  
 
 
  
 
 
 


這裡好靚好舒服,花兒及遊人也來得較自然,還有少狗仔來散步呢!


還見エ人在修飾花兒,剪草,我又成机教了苗苗要愛護一草一木,花草之可以爭妍鬥豔,得來易!辛苦晒! 它們全靠你!


 


見到個"苗" 字呀! 立刻話比苗知,佢個名有何意思~!


 


後來得知呢個叫Kanno farm.


時間遇得好好,1800到達美瑛,找到我們的民宿了!


2 則留言:

cho 說...

牛牛 miumiu 好cute呀~
[版主回覆08/12/2009 02:48:00]哈, 係條圍裙得意,發揮作用!! thx

wc 說...


好似michael 為食樣!
[版主回覆08/12/2009 02:47:00]苗勁愛ice cream