2009年8月6日星期四

北海道之旅-- 第五天

 


7月29曰(三) 天晴


 ふる鄉莊民宿 > 富田農塲 > 北星山薰衣草場 > 果汁工房 > 芝士工房 >上富良野 >  美瑛 > 住民宿菜摘實之里


一早離開ふる郷荘,因為知道花田會好多人(尤其香港人),這間不出名的旅館也住了一半香港人。昨晚我與苗苗一起冲涼時更遇到"騎呢怪"


這位十分友善的負責人。


 
 0700的早上
 good morning!
 
 
 
 
 
 
 


第一站0900速到富田農塲。趕在其他旅行團前,yeah!唔使迫!

 


 
 
 


影相影得耐,苗苗開始扭計,在一片美丽的花田前大喊。(或許太悶,太熱了!)


 



一杯雪糕....


 
 


這些花塲雖然好靚,花了小心机,但我們真太喜歡,或許是太人工技術的関係,小了一份自然美,各遊人來到只手拿着相机影個停,爭着有利位置........唉!有几多個人会細心欣賞它們的香及美,看看蝴蝶在花间飛舞,蜜蜂忙於採蜜的情況.....停一停,諗一諗.....11:00了!真的人太多了!!那只去一個花田便算....


下一站往北星山坐Chairlift.  根據「北海道旅遊全攻略(夏秋版)」,如果幼兒,是可以坐大脾。見不少香港人都手持這本書。



於是一到就買了兩張飛,點知在上客處的staff不停用隻手打交差,話唔可以兩個人一齊坐,柱上寫箸"one lift one person only".....吓???本來想走,但有一家香港人剛剛到,有一個大約六歲的哥哥自己坐了上去,苗苗話要去追哥哥,於是問苗苗自己坐OK嗎,點知佢話OK,重話揾哥哥! 我們再經商量之下,再與苗苗講坐吊車應該怎樣坐及各項安全指引,她是一個大膽而且名事理的小朋友, 我講完晒,讓她再着一着吊車,再問她一次,ok嗎? 她再說多次OK!! 還可以複術我的話!好,我有信心她一定得的!


   於是史媽先上,再到苗苗,史爸後面,苗苗只是自己一個人坐,無野「I」,只靠條柱做扶手,其實全程我地都好驚,怕她中途自己起身跳落地,但她記得我的說話,還時揮手,還可以捉住自己頂帽。好開心呢!

  
 
 
 
   


到山頂後,可以坐回chiarlift回去,也怕苗苗見到咁高會驚,於是又問她自己坐OK嗎?又帶她由高處望下,講真,噤高...又斜落的,我都有D驚!但她又話OK!!!

 
最後, 她的帽子掉了,亦記得我吩附,無論掉了什麼也要亂動,只坐好,扶着,同媽咪一樣,ok?果然叻叻啊!之後,我上去找回.


這碗烏冬,是她的賞勵!




這兩個日本人問苗苗幾多歲,我地話兩歲,他們就不停舉起兩隻手指,大表驚嘆。


苗苗,你做得到了!! 我同史爸都好開心, 那刻的心情實在難以形容!! 我知,我們太大膽了!!!


 


 


6 則留言:

Connie 說...

你們真正太大膽了,好彩苗苗叻!!
[版主回覆08/09/2009 02:17:00]佢叻都因為我..... 放心,我是成日都傻傻更更的!

SIU PO 說...

苗苗好勁呀,我估唔放話我兩位公子,我見到都有D 驚!比我比十個「叻」佢,真係真係好叻!
[版主回覆08/09/2009 02:15:00]係果一刻,也有猷疑過!!但衡量過苗苗的性格,她的能力,她所表現的,她對我的回應.....我100%相信她 果然叻女!!

肥嘟嘟 說...

嘩.. 她真是好聽話. 不過你真是好勇. 給你十個勁...
[版主回覆08/09/2009 02:10:00]你唔知我由細到大,心口都掛個"勇"仔咩? 我什麼都怕,適應力又强,同一隻曱甴冇乜分別.....

Cindy 說...

苗苗遺傳咗你二個嘅膽色, 真係要俾十個叻佢..
life chair 都識坐定定.... 咁咪可以去做[大A接班人] lor, yeahhhhh
[版主回覆08/09/2009 02:05:00]係呀係呀.....我舖定路...等多陣啦

cho 說...

你好勇呀po ~難得miumiu爸爸都唔阻止你~
不過苗苗真係好聽話, 抵讚!!!!!!!!
 

pangghost 說...

佩服你們大膽, 更佩服苗苗好叻.