2009年9月9日星期三

09暑期完結了

 


話噤快,暑假又完了! 其實以苗苗來說並未算特別有意思,因為她還未上学,過今個暑期也幫她報了3個興趣班,在青年協会及康文署報,有中囯舞班,体操班及游泳班. 平,靚,正!!因而cut 晒之前的playgroup. 嘩!平好多,好開心!!


   最令我驚喜的是她學会了游水,一口氣游到3米左右啦.学会水底執玩具.Miss話2歲半的小朋友也算極限了, Yeah,苗苗,叻女!!! 這個親子課程,我們往年(苗1歲半時)也有報,上了10堂也覺得超值,$50 十堂,全包呢!! 而且城門谷泳池又有家庭浴室,我們一家可以一齊冲涼,好開心呢!! 所以决定今年再報,又幸運地遇上好MISS,教了幾個主要动作,雖是個很基本及一定会做到的动作,但自已也冇諗過對小朋友有漠大幫助,給了她無限信心,我依着Miss所說的去教苗苗,(無錯,其實miss係唔落水的!!) 但她的每一言也好有經驗似的,只是你問她又会說的! 第一堂,Miss很cool的向所有家長說,完了這課程後,只希望小朋友不怕水,要期望她們学懂泳式,明白嗎? 10堂之中,我問她就答,謝謝她對我們所教的!我就憑着這幾番簡而精的指引成功了!!!!這10堂我們也好開心呀!! 好有驚喜!!


 
 2008年度
 2009年度


快要上学的前一個星期五,我sleeping day,但又好想帶她行花園街睇龜,魚,兔....等小動物.因她返星期一至五的全日学呢!平日她冇時间同我上街了......突然...有D唔捨得Tim 


行了半天,我地好開心呀! 因是平日很少人,正! 金魚缸內的小魚,小部份珊瑚,海葵,水母....她也学會了! 行到最後,唔知點解入了單車舖......就這樣....苗的BMX誔生了!!!暑期完滿結束!!


 
 


順路買埋花女裙比佢9月25 做花女,靚唔靚呀? 好黑同好大隻既花女....


 
 
 


呢個就係苗的另一半,花仔花女.....


 
 


1 則留言:

Ricky of Whampoa 說...

親子游泳班就是希望小朋友不怕水,真的不要期望她們學懂些甚麼泳式。沒有太大期望和壓力,效果很多時會更好哩。