2008年1月27日星期日

史史大家姐生日

 


 


至in髮型


1月22日苗苗生日的後一天是史史家姐3歲生日,我請了假陪她.但史爸一定要返工,所以只有我揸車同史史去玩,想帶埋苗苗去,但佢兩個自已坐後座的話,我驚会失控.所以....只有史史有得玩!!


  選擇了去大帽山,天氣很好,同史史玩了1小時.附近見1人,有D驚...所以走了.同史史落荃灣找dog cafe諗住等佢可以同朋友仔玩吓,傾吓計.但四圍問D狗shop原來荃灣沒有dog cafe......好失望!!最後去间地鈇車箱設計的茶歺廳high tea,史史佢好乖,她伏在我大脾上,直至我食完嘢! (比着苗苗......倒蛋王!!)


  今日成日有人讚史史乖,身為亞媽,好自豪啊!!希望苗苗都一樣乖就好了!!過都几難!!!



 


 



沒有留言: