2008年1月4日星期五

山頂野餐呀!

07年12月30日好凍呀!山頂只得13度,我同藍藍一齊去山頂公園玩,你睇.....我地野餐呀!!



苗苗:藍藍你記吾記得係機場蝦我呀?我要俾的顏色你睇!!!



九月藍藍係機場蝦我!!



第一招 :蚊頭發,點解你多我咁多?



第二招 :推抵你



苗苗:公公,我在屋企用史史當目標咁練了三個月,我今次勝利啦!!


Yeah!Yeah!!跳番part舞先!!


天氣凍,飲杯熱咖啡....正!!!!!1


1 則留言:

Connie 說...

藍藍: 苗苗,原來你咁記仇,好,我會記番住你今次蝦我,等我遲d識企,你就知道我依隻新獅子王嘅厲害。