2008年1月10日星期四

苗苗H.B

 


  農曆十二月初三 ,即昨天1月10日是妹妹舊曆生曰!!!!!!!1歲啦......而史史呢?


史史1月22就3歲,而苗苗1月21日生日,兩個女相差1天生日所以每年也可以一齊慶祝!!yeah yeah!!除了舊年因為我入了院生苗苗,只留下史史自己一個.......今年補番啦,小史史做家姐係錦架啦!!


   不知覺湊了妹妹快1年了!好快....真好快!!由一舊飯的她變成現在全日冇停的她,而且經常模仿我們的動作,又牙牙学語,真的很可愛!!


    小朋友的成長速度太快了,做媽咪的我感到有點吃力!!與她一起学習一起成長,我們要因應她同的階段而学去怎與她相處,去教她,要工人幫手的我亦怕妹妹給工人寵壞,所以要教埋工人.....以前眼見別的媽媽緊張兒女的每一步,自已覺得有點誇張,但現在.....終於明白了!!


     我的疲倦指數知怎去形容,前晚on call 又被call了返医院,連續2個case,企足5個半小時.前天中午放工回家與苗苗玩,晚飯之後9pm陪她ZZZzzzzz,但9:30pm电話响起來....又call返工了!所以涯到夜半4點鈡,有點頭暈,出汗又想嘔,還要戴住口罩,但case未完,只有死頂!!過近排返工比之前開心了很多(因為很少見到Ho.i.c),所以很少机会比人叫自已做姑娘,感覺良好!!!!


     苗苗很錫我,現在很少紐計,我出门口她会bye-bye,回家時会飛撲來擁着我,而且晚上多數也可睡一整晚了!自從10個半月開始,她半夜也小了起床玩及要求啜啜啜,太好了 別的BB可以一早戒掉夜奶,但人奶BB卻一定能,要百份百戒掉夜奶,應該1歲左右啦!!做乳牛媽媽真的易,我能夠全母乳堅持到現在,比十個勁自己 有時返工倦到奶量極少,但飲吓魚湯,又ok喎!神奇!!


   Connie媽媽,努力呀! 捱多陣啦!!


昨天用個sleeping day 去買蛋糕料(與自己個女一齊整蛋糕是我的心願)及準備史史苗苗小型"生日爬地",好開心呀!!而1月20日苗苗新曆生曰將会去迪士尼吃自助餐呀!yeah yeah!!唔知佢地見到D噤大隻的米奇怪物又驚唔驚呢???


藍藍,卓言,鈐汭,wilson,carman,Cindy&Leo哥哥,你哋準備好未?  


亞媽整餅!


老豆turbo手!!
苗苗幫手!!


就得啦!!

史史的蛋糕料!!


完成小史生日蛋糕,哈哈哈!!好靚!!


下面是小苗的鷄肉漢堡,好味!!



Happy Birthday to SI , Happy birthday to MIU,Happy birthday to SI SI MIU MIU,Happy birthday to you two!!!!! Yeah!!


大大粒士多啤梨,正!!我食!!


好香喎,媽咪!!


食到好污糟,哈哈!!


史史苗苗,嗲哋同媽咪祝妳快高長大,開開心心,身体超健康呀!!


4 則留言:

wc 說...

苗苗BB,
芝姨姨同Michael仔祝你生日快樂, 健康活潑,精精灵灵, 聽聽話話!
芝姨姨& Michael 仔上
[版主回覆01/12/2008 01:40:00]多謝芝芝姨及Michael哥哥.媽咪話你18号都生日啦!我祝你同我一樣健康精靈(想再健康D的話,我可以借D奶奶比你飲,我知医院雪櫃有存貨,益你啦!見你噤錫我媽咪 )開開心心,海闊天空啦!!

Wan 說...

史史姐, 苗苗妹, 祝您們 生日快樂 , 要聽爸媽話, 佢地照顧您地都好辛苦, 知唔知, 等我去完玩再返來同您地慶祝啦!
 

11 說...

苗苗,
你真係大個左好多啦! 今日又係嬅嬅姐姐生日, 你地係同月同日出世, 我專登入黎祝你生日快樂, 快高長大, 要聽daddy mami話呀!!!

肥嘟嘟 說...

史媽... 你好勁呀..... 咁壽司係唔係你整o存???