2008年1月4日星期五

我是牛


      自己好似一隻牛......每天停的做,趕趕趕.....匆匆匆!!!好似停下來,一波未平另一波又起,早排唔舒服,瘦到第番102磅,奶量又少,真慘(苗苗)!


其實是是香港人就是這樣子呢?講真,我太喜歡這樣匆忙,若可以慢慢享受身边每一件事,那多好!!!!或者自已大了,亦眼見身旁很多人積勞成疾,去到年紀大時就中风...血壓高....癌症.....等嚴重或長期病患!!!


而且捱得多也健康,真害怕死亡!!!點算? 我好似由細到大也是"衝衝"忙忙,小時家很窮,要幫做洋服的爸媽去送貨,到現在大個了,好似有一份使命要照顧身边所有人!與巳離去的媽媽一樣,生成一條勞碌辛苦命!!希望苗苗與我們同!


  自公公(舅公)入院後,一直担心也健康.出院後,又担心他的自我照顧能力!不斷為他尋求社區資源的幫助,安排覆診及心理上的支持!


 昌的家姐(我姑拉)接着又病了,很令人憂心,一向精靈的她突然變得又聾又濛,手震脚又軟....想也想到!!今天終於退燒了,而精神也可接受....我們呼一大口氣!!


有一樣令我很難忘的......她入院第ニ天,我替她問姑娘(13N的經理)借1支拐杖,侍她去洗手间時可慢慢扶住行去,但哪經理竟回答我: 用為她借拐杖了,亦要行去厠所,她床边有"尿盆"!!!!!!!!!!!!!嘩,聽到他的回應後,"心裡"大駡了她一塲,有冇攪錯!!!!係咪姑娘來??????????????不如你自已試吓係張床道坐尿盆疴吖!睇吓你又疴疴到???????????/好勁嬲!!!!!!!!或者她想有病人跌倒累她要寫"薯仔文"吧!!太黑人憎了!可能我入nusing school時遇到很多好教師,知道亦明白何謂身同感受,要有同理心去對侍身边的人及病人!做事講良心吖!我自問對病人真錯所以好憎呢種人.....經理又如何?唉!!!!不知所謂!!!!我絕對相信好心有好報!啍!


唉!算吧......睇吓D令你好開心的相啦!!



沒有留言: