2008年8月5日星期二

失望的迪欣湖

星期日......超熱.....熱到Charles 叔叔病了! Connie 姨姨就同小藍藍長途跋涉來到我家,再一齊出發去好好玩的迪欣湖....那個苗苗超種意的噴水池!!一去到,奇怪的有車位....但去到公園,發現冷清清,原來水池的地下机房水浸了....壞了.............oh!!!晴天霹靂!!吃個lunch....再轉移到迪士尼洒店玩吧!!唉!!那水池是迪欣湖的賣點,壞了...冇晒人!!冷清清!!


  join埋ling姨姨他們一家玩......又一天了!!晚上媽咪同我第一次冲泡泡浴,,正呀!!


 
 
 
 


吓!!!!!個水池冇得玩?????????????唔係呀嗎???


  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


佢3個人奶BB各相差1個月....好得意!!其實我地3個努力的媽媽都應該一齊影張相吖!有苦自已知,,,但一切也很值得,是嗎?而且還要感謝身旁一直陪伴支持及鼓勵的老公前2晚,終於有机会睇場戲,待苗苗ZZzzzz之後,21:45去到戲院,買了全院餘下的最後2張飛,,,好好彩!!當然是頭2行,睇到頸痛!!"蝙蝠俠"真係勁好睇......推介!!!!緊張程度極高,史爸佢驚到半包爆谷倒瀉晒!!!!!!!!!攪笑!!!!!


睇到凌晨12:20分再去食個超多花奶大菜糕......正呀!!我的至愛!!!記起大肚時,carman,wilson同史爸陪我周圍揾大菜糕呢!!哈! 有時史爸会係粉嶺(我們舊愛巢)買返來比我食....."大菜糕"好味呀!!!


 
 


洒店有齊齊畫時间.....


 


亞ling姨姨送了個音樂盒比苗苗,佢勁鈡意,研究咗好耐呀!!多謝晒!!



1 則留言:

Connie 說...

苗苗好乖呀,想食都唔去搶,又唔叫,只係喺到望,俾著係藍藍,人哋收埋唔俾佢食,佢一定大叫同出晒力咁喊!!
兩個小朋友互推車仔好sweet,好得意。藍藍會同苗苗玩,但就唔係好識同Pearl 玩,希望見多d好d喇!!
藍藍都好鍾意個music box 呀!!