2008年8月16日星期六

2週年part 2

回味吓先........


2年前的8月13日我們成親了!!這個婚禮我極之滿意同開心!!唯一的遺憾是媽媽她看到我出嫁...還有自已在台上講出心中很多想講的!!.我真的很感謝一直陪伴我成長的所有好朋友,沒有你們,我的人生会感到這般圓滿及快樂!! 你們的"有求必應"給了我無限安全感及希望!!多謝!! 再者,我有一班好同事,無時無刻的照顧及關心,在我停嘔吐的曰子過得舒服點!還有一位親密朋友No.1----史爸!!令我覺得自己好幸福啊!!


錫哂你哋!!!


 
 
 
 無敵的姊妹們啊!
 


 這個架....我真的很感動....有童軍總会借出的竹及繩,有Jo的指導及各姊妹們的才藝...藍藍,妳也有份呢!!!


 還有你們的祝福..
 Tina的美妙歌声主題曲--我找到了!


姊妹們及明哥為我們演繹出----我們的相遇!!一劇目.


 


本來諗住玩人....點知比人玩返轉頭,姊妹們你好嘢!!!


 
 
 
 
晚上的我們!!謝謝攝影們的Wilson,Ken及輝啊!!辛苦了!!


2年後......


"驚"
 


苗苗好錫我地...今天可與老天"撐枱脚"了,她在Zzzzz哈哈哈!!!


2年時间過得好快,與老公一起也6年多了!!若是有了苗苗,我們可能還未結婚呢!!!這年半停為苗苗付出很多時间及精神,有時真忽略了史爸的!老公,可能我偏心了少少,希望你体諒及明白!!i love u!!


 


今晚餐飯特別好味!!而且我哋見到袁靚靚同佢個仔,在同一歺餐廳食晚飯,佢同個仔都勁靚勁sharp!!


之後9pm睇埋煙花....完美的一天!! 


 
 


暑假期間,真的太多人!!最好過咗暑假先去,D大陸人實在太恐怖!!



2 則留言:

wc 說...

宝, 昌, 苗苗, 及史史,
咁快就兩年啦, 時間過得真快呀 你們婚礼的片段恍如昨天, 祝你們一家四口繼續sweet sweet, 幸福快樂
快d畢業做RN, 返來做翻夠本
[版主回覆08/21/2008 05:02:00]能能翻來....我知道!! 冇錯,時间過得太快了!! 不夠用,也追回!!

wilson 說...

宝EE。。。
好似好快咁就兩年了!!
祝你地全家都咁開心快樂!
[版主回覆08/21/2008 04:53:00]你地都係呀!! 幸福男,肥師奶同超黄斑