2008年7月30日星期三

迫書展+ 奈良比鹿追Video + Wilson 上youtube

 


由始至終都冇諗過去書展的我,任何要去超迫人的項目也用預我的份兒,但今天竟然自己去了!為的......又是個女......早上睇報紙得知今夭是最後一天,又有好多平書.我又早放工,好吧!就去迫一次.....一去到灣仔地鐵站已想返轉頭!!!!!!!!!在会展轉來轉去,終於入到会塲,它分開了2層,3樓是成人書,5樓才是兒童天地,一入到去又是3大富貴食錢的品牌counter----迪士尼,Noddy同English time!!!D sales会狂"chk"你...好煩!!


   我今次目標係揾D我們在圖書館会借的書,當然要超"平",其次是出面難揾的書及小玩意!結果大豐收.......好重,好重!!!!!!!!!但塲內個個媽媽也是一樣,超大袋,大多數也拖"喼",真醒目!!!我又再一次感受母愛的偉大!!!!我留守到收擋時份(今日收5點),很多人6點仲未捨得走,因為好多平嘢呀!!!!


    離開会展,我想一想,原來自己未食lunch.......拖住二大袋書,help!!!進入放工時份的地鉄站.....真係想死!!!!!!!!!尤其金鍾轉車站...........我還是喜歡做鄉吓人!!!!


    呢本書好得意!!!史史家姐做示範比你地睇吖!!好好笑!!!!!!!


 
 
 
 


現在苗苗1歲半了,她的精力無限,所以四圍幫她揾D好的palygroup,呢间排了半年啦,我1月時去waiting list,歲半剛剛好夠年齡又剛剛有位,太好了!!呢個miss我也好种意!逢星期三早上我送了苗苗返学,我就可嘆份早午餐,12:30接放学,呢度就係放学時情況.....


 


另一间就係逢星期六上堂,是kindnermusic 必定要家長一起上堂,妹妹勁鐘意呢班,可惜太貴了!!下一期知会否續報了??



佢地实在太幸福了!!


Some Japan Videos在今年08/4月與15個月大苗苗到日本京都,奈良拍的,片中見到一位好'可愛' 的叔叔----佢叫wilson.....


以及史媽逃亡記(真係好驚!!)...史爸因要保衛苗苗同我與及做拍攝之一職.....也好徬徨!!


 


3 則留言:

肥嘟嘟 說...

d鹿又大隻又臭, 仲成日行近你身邊聞你, 真是好恐怖. 你都好大膽, 牠們追你, 你仲可以笑到咁開心. 不過你個囡好似大膽過你, 我記得之前睇過苗苗係奈良餵鹿d相. 也許佢仲未識 "驚".  
[版主回覆08/06/2008 01:44:00]當我好驚的時候......我会大笑!!而苗苗同所有動物都好friend,佢只驚迪士尼入面D大怪物.....

Karina 說...

廿四孝媽咪: 宜家做父母真係唔簡單...
[版主回覆08/06/2008 01:45:00]你也感受到吧.....

wilson 說...

我...我....我....上左YOUTUBE.....
天啊!!