2008年8月28日星期四

史苗B

 


  苗苗對小动物同BB都極之鐘情,在街上見到BB佢会話比我知: BB呀! 如果BB喊緊,佢会学BB喊,BB笑,佢就指住佢然後怪叫....


  若果見到狗或動物,就更誇張,飛奔跑去面前,温柔的touch 隻狗.好鬼得意!平時係屋企時,最鐘意同史史家姐玩,同佢頃計,教佢寫字,苗苗自已坐一張櫈,再会取多張係自己隔離叫史史坐.....當然,史史採你都傻!!! 於是我買了一隻史史公仔,話比苗苗知,若果史史唔想坐,你就比史史公仔坐啦!!於是她現在經常與公仔一齊坐,又捉隻手寫字,好好笑!!


    惠清的小B---恩僖.真係勁得意,好似鬼妹仔! 苗苗見到流晒口水,大家也爭住抱她呀!!



 


 


 


 


 



近排好開心,很多舊朋友及很friend但少見面的好朋友也紛紛致電我,你地係咪好掛住我地呢?老實講,我也很念你們!! Joyce,大舊誠,老鼠,edmond,亞堅,carol.,Cindy..... 何雅怡...尤其是你!! 多年前的同学仔,轉眼間十幾ニ十年了!!我等了你電話好久好久......今天,我很開心!很懷念當時同你一斉做班長仔,一斉跳舞的曰子,還有中一開課的情境還記憶尤新......很念你呀!!我知你睇緊我個Blog! 多D揾我吖,苗苗通常21:30ZZZzzzz,22:00之後我就自由活动啦!! 我的所有好朋友, 因為有你們,我会繼續寫下去,我們就可以成曰見


    你話見到我們很幸福,生了苗苗更圓滿,弄得你本來打算生也感動遙......我想講,多咗個女的確令我好開心,好多滿足,我是一個極喜歡小孩的人!這一切用錢買不到! 但你冇錢就一定做唔到! 責任很大亦是一生一世的!將來的事,冇人能預測,我們只能做好現在,努力做好自已,以身作則,給予他們空间,讓屬於自己的小孩子健康快樂的成長!!  比心机看着他成長, 每天也是很有趣的,當然亦有令你勞氣,氣憤憤的時候, 但我們必要学習高程度的自控力,提升自己的E.Q, 開開心心去面對每一日的挑戰!!在香港,做一對好父母是超級難,但我知自己是一個非常樂觀及有愛心的媽媽 !必能應付.


    要做個偉大的媽媽及好老婆......真的是超辛苦,你要有身, 心理的準備啊!!  多了苗苗,很多時也忽略了老公.....但他会体諒!    . 辛苦的曰子由大肚時的適開始!到小B出世後,冇了二人世界,冇教好瞓, 冇夕好食,,,,,,過,一切也是值得的! 當你見他一天一天成長,感受很深!! 做個無限愛心,耐性,体力,精神, 時间送晒比佢的開心嗲哋同媽咪,我相信只我們可以,你也一定得!!   回想一切,還是樂在其中!!  今生無悔!!


1 則留言:

Heidi 說...

miu miu 同si si 好老友喎 !!
[版主回覆09/02/2008 23:42:00]過,si si 唔知點諗呢???