2008年8月9日星期六

奧運....o暈!!

 


   奧運的開幕,身為中國人,在电視旁看着,感覺得大!!玩到噤大,雖有點兒感動亦有點兒心酸!!各參予表演項目的表演者花了小時间及体力去練習,很多更是自小便入了少年宮,沒有回家的時间,一早起來特訓,由早到晚,日日如是.....天啊!!運动員更加嚴緊,可能自小一懂得行便被推了去受訓,與教練一同成長,爸媽才是藏在心中的陌路人!!


 学 跳舞的女孩樣貌,身高更是個個一樣,如倒模般的一連串靚女...可想而知她們的競爭有几勁?????中國的賣點是"人"但最懂珍惜的也是"人".在电視旁看的我,真的呆了!!其實除了李寧辛苦,難道背後作操作的一班人辛苦大壓力嗎?但從來冇人提起他們!


 我很敬佩所有為奧運付出台前幕後的大英雄!!


 
 
 
 


很愛運动的我亦很愛及欣賞各運动員訓練及上塲比賽,好型好靚呀!!!現在返兒科病房,有電視睇...我隻眼...成日偷望....各位加油呀!!


我都好想苗苗快D可以同我一齊去玩滑浪风帆啊!! 未夠高,我"展"底啦!


 
 


入籃....但點解個波向後?



落水前,做warm up .苗苗好攪笑,佢係班中最細的!但最頑皮的!!



一定要捉住佢,否則佢会自己數1...2...3就跳落水.....



1...2...3潛下去.....



累透了....9秒9ZZZzzzz



2 則留言:

Connie 說...

喂...做乜抄我個囡個動作,收你版權費....
[版主回覆08/12/2008 00:02:00]但........這是國際动作!!落水唔"lin"住個鼻,唔通教佢"lin"住個頭咩?

Karina 說...

苗苗一定會繼承你"女鐵人"的稱號!!!
[版主回覆08/11/2008 23:57:00]無錯.李綺虹係我偶像!!!!最緊要苗苗種意運動!我迫到她的!