2008年9月3日星期三

好朋友---鈴汭姐姐+藍藍妹妹

鈴汭姐姐----是媽咪同事詠施姨姨的囡囡,佢2歲多,好叻叻!我好鐘意同佢玩!


上星期日,媽咪要返"P",我們一早爭取時间,走一轉去"畢沙沙"同游水!! Yeah!!媽咪話詠施姨姨肚子大了,即是鈴汭就快可以做家姐啦!!



一齊坐crocodile


 

 



而剛剛過了的星期日,媽咪返"A",下午可以同我至friend的藍藍一齊玩啦....Yeah!


今次去了"馬灣公園",玩到2隻濕水雞仔!!! Charles叔叔打比老鼠叔叔,借了他們由細玩到大的馬灣老家(現在間村屋好靚了!) 比我2隻馬騮仔冲凉,仲可以探吓"孖T"(老鼠叔 叔的賢內坐!)佢個肚好大呀.....媽咪話佢BB係10曰6号就出世啦!!! yeah,到時我又有BB玩啦!!孖T姨姨,努力,加油呀!!!!!!!!!!


  佢地2個一齊冲涼的Video好好笑,過3點盡露,便公開!sorry!~想睇就上來我家探我啦^v^ 放住D 低B片段比你哋笑吓先啦!! 我媽咪同connie姨姨真係超低B....過我好鐘意 ^o^


而家做阿媽要能歌善舞!雖然低B,但也很樂在其中! "開心"便是我們!!但苗苗同藍藍佢2個懶埋我們.......


 


「小明...小明...小小明...」,今晚史媽返"N"苗苗睡前要與史爸玩....要史爸不停和她「玩磨利刀」.史爸話玩咗40几次......口都乾埋!!


charles叔,connie姨....多謝晒!!


黑超女郎



最近,四圍找D好的playgroup.試到尖沙咀一間playgroup,可以做GYM,打筋斗,行平衡木.....苗苗勁鐘意.....好吧!又報了20堂.逢星期一早上,媽咪經過第一次手抱我去之後,由於路程遠,在地鈇內氹氹轉,苗苗行路又会直線行.....晚上極倦.所以第2次醒目.....推士的車......嘩! 舒服晒! 苗苗一落堂已经ZZZzzzzz了!


史爸放半天假陪我地呢^v^



做單槓




頂唔順了!!


1 則留言:

nancy 說...

苗苗越大越可愛:) 好鍾意d sporty d active d 既小朋友 :) 好玩d XD