2008年7月8日星期二

Birthday at Disney(re-new)


今年生日很特別,因為實習關係,一定要返工。不過晚上就約了碧芝一家及阿恩入Disney食buffet..差多每年的生日也是約定朗朗,因為同月同日生日,性格也有點似,每當與碧芝家走在一起,總是很warm很熱鬧,多年來的老友加上她們家越來越多人.....真係一定唔会悶,,,亞雪的小B8月3日就面世了......哈....期待....又多一件啦!!若果遲D碧芝又生二件,我又二件,亞欣又二件加埋亞邦同亞雪原先的三件......我們走在一起時.....一共九件細路.....嘩!!!!我几年後的生日,要book19位呀!!!!!!!!!!!!!!


 
 


碧芝侄仔"Andy"因為和我同一日生日,所以我門一起切蛋糕。他明日中一派位,祝他被派去一間好學校。


很多名人都是七月七日生日的,包括因為腳痛而不做的董建華。


 


小小苗苗已是第三次到Disney。三次去的日子分別就是苗苗生日,史爸生曰及史媽生日。但今次見到D公仔就十分驚,就算公仔在很遠的地方,她都會尖叫,而且不停ByeBye及飛吻,以為這樣他們就會走。攪笑....佢乜都唔驚,淨係驚呢D大公仔怪物....


 


公公!!!! 我好驚呀!



STAY!!咪行埋呢.......



SIH...SIH....


 
 
 


三姐妹.....芝,宝,欣...


 


好朋友....苗&pizza姐


.

 
 
 


兩個BB最大分別就是盧泳苗好黑。


2 則留言:

11 說...

BELATED HAPPY BIRHTDAY!
[版主回覆07/10/2008 23:02:00]thanks!!!

Gigi 說...

KAaaaaa ........ d 相好好笑, 尤奇係苗苗 d 趣怪表情....果晚我才發現苗苗把聲好響好尖....勁勁勁
相比 Pizza 姐...苗苗真的好 hot 好熱情