2008年7月4日星期五

我在CNS們的日子---第五天!

我在C.N.S的日子------第五天!!


今曰好開心,一來與拍擋carol及miss也熟了些,做事很有默契了.二來今日去行山呀!!雖然件制服又厚又唔靚......過幫人嘛!!


 


今曰miss話能拉"喼"因為去村屋拉喼的声音会引晒D狗出來,so用大背囊,好重!!晚上條腰骨好痛!!.....出發了,miss去了toilet,我ヌ影吓先



第一站,川龍村屋......正!!!i like it!!


 


每個case也洗手無限次,今日D case差多全部也是戶外洗手,真好feel!!你睇呢個傻婆....佢叫wong姑娘Carol呀


 

 
 
 屋外菜田
 


除了照顧所有導管,洗傷口,坼線,教導病人及家人,处理家人/病人與ヱ人之间的斗紛....處理病人的情緒.....評估病人身体各部分......執藥教食藥.....也都要做,但時间有限,所以我地真係行得好快!!!


 


我地濕晒!!!


 
 
 
  


回到荃灣舊樓了...........呢個亞婆講福建話!鷄同鴨講....係肺結核病人!!過佢好好人,每次也送我們去口门說bye bbye!!


 


呢間......恐怖.....又熱又焗,無风扇,無電梯!!!亞婆同亞女一斉住,但個女係退休護士???但屋企點可以禁污糟??????????


 
 只得一條路,我地冇位企///
 


lunch了!!!今曰下午miss 取了半天假,so我地可以嘆個1小時lunch啦!!!!飛去揾史爸先!!!



沒有留言: