2008年7月24日星期四

全家病晒,多謝工人.....

 


病晒............全家病晒!!!!!!!!!!!所以冇精神寫blog!!!全因為工人姐姐佢既感染力,次次都係佢病先.....之後到苗苗發高燒..再到我同史爸.次次佢一病就好勁病,又会話自已  "No power"好攪笑!!!!!!!!!!!!!!!唉,今次仲比咗$130去同佢照肺!!!!


病發至今我們也病好了!!但她仍然成日咳!!!好恐怖!!!


今日同苗苗去健康院打四合一針,今針係打手肌,苗苗就近距離望住支針插入自己隻手臂处,以為佢会大叫同喊啦,但佢驚然粒声唔出,眼仔碌碌,え後仲同姑娘講bye-bye,出了房门口轉個頭又要走返入去揾姑娘??????傻仔!!!!!!!!!


可能在打針之前在另一姑娘处做心智發展test時,姑娘請佢食餅仔吧!!佢好种意D姑娘,大過時会唔会同我一齊返ヱ做嘢呢??????哈哈哈!!!


今日姑娘考她"撘"積木5粒,佢快到姑娘睇唔到,要她再"撘"過----passed!!


再考她餵BB食嘢,佢強頂啦------passed!!


再問她平時玩咩?食咩?姑娘讚媽咪(即係我)Good呀!哈哈...好開心!


問佢表達到自己所想要的未?苗苗会講会指----passed!!


開始瞓練佢去廁所未?她也識了,在家只穿低褲仔,爽...過去街就懂示意去廁所....


最後問她能講到10個單字嗎?數數她識講什広?我數一數:食,飽,餅,我飲水,冲澡,便便,眼,耳,口,鼻,手,脚,patpat,花,樹,brid,飛,banana,umbarlla,moon,sun,車,沙,........其實佢講到好多字了!!早上起床仲会叫史史,錫佢一啖,再攞個眼鏡比爸爸,大叫: "眼鏡..爸爸..戴..." 之後史爸就戴住眼鏡繼續瞓ZZZzzzz好好笑!!


近排忙於幫苗苗報幼兒園,我揀全日制......但選擇多!救世軍要排到300waiting list....恐怖!!


 


呢封係苗苗的第一封信....請留意收信人{盧泳苗女士}好好笑!!這封信由康体署寄出,我們同苗苗報游水班,竟然抽中了纖.,在城门谷泳地,一星期逢1,3,5游3晚,只須$50 咋!!好開心!!



沒有留言: