2007年11月9日星期五

沒有史爸的日子----第二天

2007年11月9-11日毅行者




Danny & Ho






吃飽飽便上路了!!


年年也是勁迫車......今年也是!!!等......等.....等..冇乜嘢做,/影吓相先!!


我呀!!!


自已揸車去做support,史爸返來一定駡 !!!  但一年一次嘛!!況且我好小心!放心啦!!


 史爸sorry,昨晚我又跌了苗苗落地,冲完涼着片時她又擒來擒去.....一個失手....又跌了落床


      毅行者開鑼了!!! 今曰我返P 放工剛剛好去城门水塘support Danny 同豪仔,他們11:30pm到達. 嘆了我的愛心薑茶12am又起程了! 見他們狀態大勇...24個鈡應該唔難吖!!加油.....明早等你好消息!!!


    至於Ssam & B 可能3am才到城门水塘,家裡又只有工人及苗苗,我能stay太耐在城门水塘, so sorry!! 送不到愛心薑茶了!!過也希望你們順利21-22小時完成啦!!!


我.......好想行毅行.....好想玩野外定向......好想比賽........好想跳舞......好想去旅行!!!!!!!!!!!!!!!!!!!好鐘意夜晚聽歌揸車,正!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


4 則留言:

wc 說...

Po Po
有得必有失, 等苗苗大个女, 一家四口去行毅行者, 勁呀
芝芝& Michael
 
 

WY 說...

隊長,點解無叫我gei? Miss the time we went together last time....
[版主回覆11/20/2007 01:01:00]me too, i also miss we go togeter last time!!! 一起等史爸,半夜三更幸好有你,一起聽收音机,一起揸夜車,一起趕下個point,一起涯眼瞓 !!但因為今次太趕忙了,我放工才去,而且......sorry law!!

WY 說...

隊長,點解無叫我gei? Miss the time we went together last time....

Auntie Jo 說...

call me out ma! i can do the support as well... no need to be bore to drive alone! dont worry, when miu miu go to school, u can get back to play la!!