2007年11月10日星期六

沒有史爸的日子---第三天

 


現在又聽緊蔡健雅的新蝶"goodbye&hello"真的很喜歡!!由她第一隻蝶至今. 自己作曲填詞自彈自唱的新加坡女創作歌手.很喜歡她!除了何韻詩,蔡健雅也是我很欣賞的!!


聽歌的時間令我找回自已,找回自由!! 細味歌中曲詞, 亦想起很多........


最可惡的是部Hi-Fi時大時細声,史爸話喇叭綫出現問題,但又整到!!你返來時快D攪掂佢....激死!!本來好好feel架嘛 ! 苗苗,史史,工人也睡了!!! 哈哈哈.....正呀!!!!!!!!!!!!!!


  今日一早諗住同苗苗去毅行者的終點----屯门掃管笏睇Danny衝線.Ada 6am電我,但苗苗瞓到死豬一樣,最後也冇去到! 因妹妹10am又要上playgroup,所以我們沒有去支持Danny!一早苗苗吃完早歺出發了,首先撘小巴再轉MTR,準時10到達,今堂是普通話堂,但身為亞媽的我,連"盧泳苗"的國語也懂..............


   上完堂去時代廣場starbuck飲鮮奶綠茶....正!!又坐了成粒鈡,發現最早出現在時代廣場shopping係一大堆大陸人!!!!!11am已準備了,在starbuck打等,幫襯之餘仲大声說話.......好糟!!!!!!!!唉!!!! 我係度秘密餵奶,佢地又眼啤啤....真老土!!


妹妹返学学識"娛樂版",


嘆完報紙等食早歺


放学回來,同史史一齊發現到新嘢!!


苗:喂!!史史家姐,玩咯!


史:好呀!叻女,啜淡先!



好緊張呀!!



脷吓先!



再咬吓先~~



ok! 試吓開先!!



嘩!!係煑飯仔玩具,亞Mo姨姨的限量版珍藏,我們也好鈡意,多謝呀!!


セ都食BB!!


妹妹件衫有史史家姐係度呀!!cute!


2 則留言:

Connie 說...

嘩! 苗苗好番晒喇喎,好嘢!!
原來仲好似企得好OK喎,叻叻!!
史史 苗苗張相好sweet呀!!

Auntie Jo 說...

i love miu miu so much!! she's smiling face is damn lovely~~