2007年11月5日星期一

9個半月玫瑰疹來了!!

 


做亞媽的辛苦,相信只有做過亞媽才真正了解明白!!!!當小B病的時候.....尤其我們母乳媽媽,真是鐵人耐力賽!!!


泳苗上星期二30/10突然發高燒,成40.5度!!嚇死我,口服藥當然肯食.一食就嘔....唉!唯有塞pat pat 藥同冲澡降温,見佢又鬼噤精神玩,都放心D!! 但睡到覺又食到粥仔,只有埋身啜啜啜才肯!!!唉....我要返工嘛....點算?? 晚上又成曰哭睡到好可憐BB......及媽媽.....


  狂燒了4天,3/11(六)的下午,退燒了!!Yeah!!但発現面上出現Rash,個身及手脚未有.....繼續Observe.....明天是俊俊,丞丞及菲菲哥哥的生日会,全部冇得去.....


上兩星期,藍藍也是一樣,你兩個都冇見面,點解一樣?Friend?而且玫瑰疹是病毒感染,不会傳染的,過太醜樣了,所以冇得去生日会,我們去了BBQ,吸吓D新鮮空氣吧!!苗苗已經7天吃粥,又扭計,成曰哭,尤其見到我,超"Dad",只想啜啜啜及找史史玩!!唉!!但這几天要與史史隔離一吓嘛!! 我怕她掂完史史再搓眼.....会出事!!因我知她很癢的了!!


 妹妹,你快D好番,,,,,攰死媽咪,爸爸了!!每天出门口返工時她也狂喊!返P時晚上沒有我在,她肯用奶樽飲奶,唔飲之餘還狂喊一粒鈡,我.......好想Resign一ニ年.......我知她需要我!!繼續這樣她很冇安全感....但................................................................!!!!!How  can I do??


發高燒的第三天,苗苗第一次睇醫生,佢好開心因有玩具玩....  仲好靚女,,之後....


第四天退燒了,玫瑰疹來了!!首先在面先!


之後身軀.


第五及六天,頭,面,頸,身前後也很多......好癢呀!媽!!!!


第七天,面及身也退了些,慢延了去四肢...明天....


沒有留言: