2007年11月11日星期日

沒有史爸的日子-----第四天

 昨天得知Sam 中途退出了毅行,而且原因令他很嬲.....我也很明白及能体身到你感受,你哋個case其实很多team也発生過! 所以話毅行者精神是team work,要自己成功完成100km其实難,但要全team一起開開心心到check point,手拖手的過終點.....就要靠很多外在及內在因素,4個人一條心,互相幫助,有默契的捱眼睏,有義氣的等受傷步速慢了下來的同伴,開心興鬆的上路.到check point時一起义電入水計時间......一切也很值得回未!!! 下次選擇同行者要真啲,來日方長,用怕!!一定還有机会,亦要太介意結果怎樣,况且也成過去了!!!!好的成績及teammate你也曾經有過啦還有我,Wing及亞B在呀終有一天我会復出,重出江湖!!!因我心口有個"勇"字及"愛"字!!!唔好勞氣了,他也想的!!奈何......


     今天早上同老豆一齊去探我們的舊憐居----謝家!好開心呀!因大家是一起成長.以前他家在我家對面,互相也有大家門鎖匙,忘了帶也用怕,几年前你們搬走了走廊巳沒有以往的熱鬧及团結了!!


     下午去了碧芝家玩,她瞓"泥"頸呀! 希望你快D唔痛啦!!真係好多謝你送的錶,勁鐘意!!thanks,仲有呀,欣,Ian,芝,文...記得明年4月request大假呀!!若果我們真可以一齐去旅行就太好了!!


晚.上.............史爸回來了!!!!!我有芒果乾吃呀!!正!!!!




今天学識啜自己



 


 


 


2 則留言:

Cindy 說...

嘩, 苗苗呢個白色look 好得呀, 型呀! 勁鍾意條裙仔!
[版主回覆11/20/2007 00:55:00]係呀,我都好種意呢係Polo A貨$79蚊,平靚正!!

Connie 說...

天氣涷喇,仲著短袖衫?? 唔好涷親苗苗呀!!
[版主回覆11/20/2007 00:56:00]秋天,但28,29度喎!!