2007年11月25日星期日

苗苗野餐記

昨天星期六,我們的lunch是在郊外吃-----玩野餐!!! 超低能,勁攪笑.....因為帶夠食物,我同史爸每人只分到2隻鷄翼,5粒丸,一盒朱古力奶及一個A for apple!!!又帶漏了麵包比苗苗,好彩有帶粥仔.敢帶蕉,因驚比馬騮攻擊呀!!


   本來想介紹馬騮比苗苗識,但奇怪見到他們啊! 上次同史史去就多得很,好驚佢地兇史史!!


個背架又型又好用!!襯晒史爸同我,,,,,哈哈哈,,,,多謝Yvonne仲有Cindy送的波鞋仔啊!!



爸爸:苗,呢道就係水灞....                                                                                   


妹妹:我只知道"好曬"我又黑了!


 

一斉食


見到行山人士......好有趣的設計!!


3 則留言:

Cindy 說...

苗苗貢快去行山, 出年夏天咪可以去玩水, Winter咪可以去滑雪lor, YEAH!!  

Connie 說...

好有型呀! 等我哋遲d都試吓先!!

Connie 說...

點解有把傘,係咪跟埋個架?!