2009年9月26日星期六

願返学??

我與苗苗的作品----"多啦A'籠'"  慨念來自 北海道肚臍祭 .


 

 
 
  草稿


苗負責設計帽子....

 
 上色
 混色,.....今天


她学会了黃+藍=綠,  紅+黄=橙,  紅+藍=紫 !!

 佢話呢2個係水人????
 
 


知覺,苗返學已經差多一個月了!!我意料到的情況紛紛出現了......很糟糕!!!我也累透了!!!


    這個星期,她願返学,願起床,穿校服,洗臉,刷牙.......只在哭及扭計!! 出現了她從來未試過的行為,扭計"典"地,大哭,發脾氣........完全聽到我的說話!! 情况一片混亂!!!可以用恐怖去形容!! 由小到現在,用了各種同的方式去教她,鼓勵她用說話去表達自己,plan A 唔得就試planB ,再唔得就試plan C ......用了很多愛,很多時間,很多耐力去引導她.全因自己on shife, 很多時間陪到她! 自問也好成功,經常與她去街, 表演一直也非常好,常受人稱讚 . 她的表現也很成熟.但返学之後,她彷如變了另一個小朋友,每天扭計十數次,哭到攰也肯入睡.......Help!!


     我當然密切與校長老師保持联繫,她們也好好,自动與我联絡,過原來老師已對我家很熟識,問我家中的工人是否叫Anna, 史史是誰? 藍藍是誰? 因為苗苗成日同佢講. 我聽到之後,覺得好好笑.,細路好真冇秘密!! 苗亦会自爆自己何時冇刷牙,冇食飯及扭計....


     另一方面,苗回來亦会報導同學仔的行為,某+幾個同学仔名字,邊個冇蓋被,邊個喊,邊個冇自已食飯,邊個帶左口罩病咗......等等....因為佢係班長仔!!


     返到学校好似好ok好開心, 但每晚睡前就講到明第二天想返学!晚上願自己食飯,寧願吃!! 早上起床情况彷如打仗..........什麼人也要,只在大喊或者夾住我唔放.......工人姐姐近排也冇乜嘢做了....但我經常被苗夾到實一實,去到学校门口要同苗坐埋一边,傾+多分鐘計仔,她才肯行入去.......唉!!! 我要明她更多,所以堅持凑她返学放学.......真好累!!


     這異常行為怎解釋???help !


 


1 則留言:

Connie 說...

因我那兩星期都要飛,我令到藍藍卸交第一份節作 ..... 下次一定做..
藍藍番學後都有一段時間早上都唔要番學,一起身就喊,軟硬兼施先可以出到門口。 When we reached the school, I talked to the teachers together with her, ask her to introduce her schoolmate to me and show me where she sits and her school bag is put. After school, grandma let her stay behind and play with the game, they have little gym which Charlotte likes a lot. We did role play at night - teacher and student. The purpose was to let her have fun in school, every night, I told her the schedule for next day, gradually the situation was improved. Now, she likes the school a lot, we make no/little effort to get her out of the bed in the morning. (finger crossed)
It's just a transition period, don't worry, Miumiu will like the school you pick for her, just a matter of time.