2009年4月24日星期五

味覺大同

同事Carmen 與Wilson 的小宝貝--斑斑. 將会一齊去北海道! 好勁呀! 帶狗仔去旅行,我們想吓就算吧!太複雜了,斑斑,你好幸運呀!!祝你們一家順順利利! 斑,唔洗驚!


史史與妹---苗苗! 


 
 


唉!!史媽病了......瞓咗兩日!! 感覺好受,又驚傳染家人.....近這一年,我覺得自己速迅老化,返工辛苦之餘仲要凑隻百厭星...


 昨天晚上與老豆補祝生曰,book了香格里拉食自助餐,過我太舒服,唯有大家就一就我,在荃灣吃吧! 老豆想"据抓" ,苗苗立即做"据"的動作+声音,好笑! 好,就去曾經在荃灣好出名的"沙樂美扒房"過...........我從來未食過一歺係噤難食(我對食物的要求是很低的!)但.......鐵板牛柳竟是用牛腩,用刀义切一條在鐵板上的牛腩????而我的猪扒的"咸"到爆燈!!! 史爸叫的牛扒併意粉是分開上,還配撘奇怪.....唉!!杯橙汁又細又假....知所謂!!!!!!!!仲有,食食吓有陣强烈臭味飄過.來.........唉,攪錯!!!


   過苗苗卻食得好開心,一路食一路期待杯雪糕.之後問佢今晚食過什麼,佢一次過可以講哂出來,仲要是順次序的,佢話:包(搽牛油,切切切!!),湯,飯,意粉, 肉肉,橙汁同埋"雪糕" (講得最大声).一歺噤難食的一歺,但呢位小朋友卻開心又滿足,真好!


大家記住" 沙x美扒房" 不要去!!


但好想推介"嘉樂茶歺廳" 是舊式茶歺廳,食物好味好大份......超正!! 位於楊屋道街市附近,必去!!


沒有留言: