2009年4月9日星期四

我近排...

 


近排.....壓力好大!


返工----- 剛轉去新的專科(外科),之前做的(骨科)做了一段好長日子,有點兒捨得(是人的関係),之前骨科成日要搬搬抬抬,個個都五勞八傷! 你地要好好保護自己呀!!我到了新的環頭,心裡好害怕!!


公公------入了老人院1個多月,我努力讓他識應新環境,頻密的去陪他,前2星期,好攰,小了探他,晚上發了一個可怕的夢.公公在大堂等我......等到薑硬了,死了,我好驚!!原來自己比了少壓力比自己!!!過,現左總算有成績.他好叻,由最初願/敢離開院舍至現在每天也自己落樓下撘巴士回深水埗老家,太好了!我也放心了!由於公公(其實是舅公)沒有兒女,我会全權付責,講真,一間好的老人院易揾,要交通方便(近自己又有直接車,讓他可以自己回老家),要空氣好,要環境好,設施好,地方大,有獨立房間,最緊要護理人員好!!


     我好自豪,因為我找到呢間有齊晒!!最重要是亞公佢也鐘意!!凑老人家同湊小朋友一樣,今天同公公去超市,佢樣樣都問咩呢?行到衛生巾果行,手執一包又問我.....攪笑!!同苗苗有得揮!


讀書/生仔-----繼續與否??時間,金錢???


什項-----安排苗苗及家中的鎖 事,令自己好忙!!亞囡可以使我全部時間及体力,心力用掉!!


手頭上,我有4個細路係手(老豆+公公+老公+苗苗)做女人真係好辛苦,上上下下大大小小......都係你!!! 媽,若你還在就好了!miss you always!!唉....睇吓我地BBQ D相,開心吓先!!!又見佢2個傻妹妹. 仲有史史,偉希同子謙哥哥呀!   


 
 
 
 
 
 玩完....最後粟米硬係趺咗la!
 
 
 
 
 
 


沒有留言: