2009年4月9日星期四

4月4日兒童節

 


4月4日兒童節,是小孩子大晒(過平時都係!)


苗苗同藍藍好鈡意熊貓,所以我地撰擇"海洋公園",我也好期待.....3号我才出去買飛(醫管局飛有得平),在電話中話比苗苗知,我買完飛就回來,明天去海洋公園. 當我一回到家,苗立刻問:媽咪,係咪去海洋公園呀?


  同行仲有鈴汭及剛出世一個多月的細佬仔呀! 途人見到呢個小小b也其然發出一D驚訝嘅叫声!!!!佢真係好得意!!而亞媽也好勁,好似我當初一樣,学会一路行一路餵媽媽奶,詠施...勁呀!!


 嘴角有D,唔好浪費呀!
亞媽餵奶, 亞爸掃風
 
 2隻panda 小fans!! 
  
 
 
 
 
 
 
 有交流!!
 
 小朋友,呢個未夠高玩喎!


玩住呢個先啦!苗苗話呢架係飛机,佢成曰都話要撘飛机,今曰等到喇,鬼死kam開心,坐左上去之後,大叫"苗苗撘飛機呀!"  ---傻猪仔!!


我問佢撘飛機去边呀?


苗:去旅行!  媽 : 錦,去边旅行呀?


苗:尖沙咀!! 眾人 : 滴汗!!



沒有留言: