2009年4月18日星期六

賴史?

 


對於玩具,苗苗都係三分鐘熱度,我買比佢的玩具真係5隻手指數也有多,苗苗絕大部份玩具也是朋友送/朋友比的.或許我們比較outdoor,對小動物也会特別抗拒,形成苗苗也能同小動物小昆蟲friend,上次在我們的秘密花園玩時,見到隻晴蜓,教她放在手上看它的翅磅,眼睛,尾部.....她記到今時今日.


    今天在露台又見到隻小草蜢斷了一後腿,我們拾起它比苗苗,呢個傻妹仲同佢傾計,攪笑!!之後教佢放生,讓它回去找爸媽嘛!


大自然可以給予我們很多学習機會,大家要好好利用啊!!而且日常生活中也有很多資源可利用,一張紙,一個箱.....也可以有得玩,既可環保又可做創意遊戲.


雖然我好驚曱甴,但係苗苗面前也要扮唔驚....母愛真偉大!!


你睇....小Grasshopper呀!苗苗,好叻喎!!


 
 佢地傾計呀!苗苗問佢:你媽咪呢?
 
 
 
 
 


現在苗苗每事問,有一次我們在商塲內的厠所格中,佢去完到我去,由於我正處於唔方便果幾天,比苗苗見到底褲上的巾巾,佢又大大声錦問:媽咪,咩呢?你係咪"賴史"呀?........我一路解釋比佢知,一路好快錦箸番條褲.一開門出去,真係超尷尬!!!佢經常問到我口啞啞!


沒有留言: