2008年10月21日星期二

史爸出trip的第一天(re-new)

今天,史爸飛了!!


晚上,未眼瞓...寫吓Blog,聽吓歌,relax!!!加上今天工人放假,好開心!! just relax!!


係喎!!!未話比大家知,我請到新工人了!!而家呢個做到12月啦!鬼叫佢成日掉高來賣,成日問我地几時去續約,如續的話佢話有2個僱主等緊佢喎!若續約的話,佢要一個月最小放2個星期日喎.......而家同我地講條件!!好,噤串.....我地就唔續你!!


呢張相好warm,我好鐘意!!上几星期亞大佬誠同靚靚"劉太" 2大人 來探我們,佢地好鈡意小朋友及狗仔,所以史史同苗苗都玩得好開心,仲有新玩具添!!吃了餐好開心的飯,轉眼間大舊你由單身寡佬變成身边多咗個靚老婆亞bell......而我亦由鈡意自己四圍玩變成比個女玩同陪個女玩!!!!


   喂!你地快D啦!!期待你們的小B,狗也好,人也好......快D快D....


呢個係史史同苗苗既V



呢堂主題係up and down,玩了好多up and down的玩意,最震憾係呢張彈彈彈....一取出來只係一張大膠布似的,叫各小朋友坐上去,然後用机把張彈床漸漸泵脹,睇住佢地坐係度浮浮沈沈的感覺及表情,好得意.有些小朋友驚到喊呢!!而苗苗就係度傻笑....好笑!!用3分鈡(超快泵完)...跳呀跳呀,超high!!


   又叫他們一個跟一個在一边排隊,媽在另一边等,一齊數1..2..3跑到媽媽处,一ト一碌好好笑呀!!之後玩大長碌,媽咪擁着小朋友一齊由一边碌到另一边,因為張彈床好大好長,勁頭暈呀!!過又好好笑,我擁着苗苗一路碌佢一路流口水....笑到卡卡声!!



教倒立,打筋斗,單摃,平衡木......苗苗而家係屋企的時候,尤如一隻馬騮,過佢学会保護自已的着地方式,身手好好,因為train到隻手仔好strong.


 


用3分鈡放氣時间,又冇得玩了!! 但苗苗依然眷戀着.



平行木表演


單槓示範動作


每一堂上完後,我会推士的車撘地鐵回家,苗苗未入車箱己ZZzzzz了!! 有一次就是這樣咬著包睡著在士的車上


4 則留言:

Anonymous 說...

多謝妳讚我呀
我地都超超超...鐘意苗苗同史史哦 我地都有晒到d相出尼欣賞
阿誠好羨慕妳地將去沖繩,佢建議妳到沖繩感受下當年足球小將小志強果招猛虎射球喎.
[版主回覆10/24/2008 00:17:00](Empty)

Anonymous 說...

多謝妳讚我呀
我地都超超超...鐘意苗苗同史史哦 我地都有晒到d相出尼欣賞
阿誠好羨慕妳地將去沖繩,佢建議妳到沖繩感受下當年足球小將小志強果招猛虎射球喎.
[版主回覆10/24/2008 00:18:00](Empty)

Yee 說...

希望妳請到個幫到手, 又好錫可愛苗苗既姐姐啦~~
[版主回覆10/24/2008 00:09:00]喂! 表姐仔,大家錦話啦!!唉!!!! 工人....最好遠離我,但又可沒有了她......突然间想做徐子琪!!!

sabrina 說...

唉!要搵個好工人真係幾難架!!希望你揾到個好啦!