2008年10月6日星期一

我地又sweet sweet上街去

 


  今日放假...媽咪放平日,對於未可以返学的小朋友來說真係几好! 可以同苗苗,我們2母女四圍去,爽呀!!


  早上上playgroup,今堂玩咗好多新玩意,苗苗好投入仲超high,今堂主要玩倒後行,初時在地上倒後行---跑...之後上平衡木倒後行,苗苗都ok .在斜軟墊上及單槓上扶住她打翻斗時,佢会"猛"大個口....好好笑!!


    呢塊彩虹布好鬼magic,每堂miss一取出來,佢地都超high! 而且玩法好多,我也意想到呢!我諗緊可唔可以自己做一塊呢..........


 


落堂後,同其他小朋友的家長在課室吹吓水,小朋友們又自已繼續玩.之後我同苗苗去嘆杯coffee先,諗住買杯鮮奶比佢,我order一杯small size鮮奶時,職員問我係咪比BB飲?我話:係!原來只需$5蚊咋! surprise 呀!!


 


苗苗自己叫bear仔坐係呢度,然後叫佢"stay"好笑!!


 


呢杯叫 babyccino呀.好勁!


 
 


星光大道---今天天氣so good!!同苗苗散步海旁,行行吓佢要坐車,涼风之下.                9秒9 ZZZzzzz睡著了!!



好靚既海底世界!


 


睡醒了....玩具反斗城,冇乜人,正!!!玩咗3個半小時!!!!BB同車,佢既至愛!!我推架大,佢推架細跟住行....好攪笑!! bear仔又係佢自已放落車的....


 
 
 
 
 


今日的戰利品!!!bubbles始終也是反斗城勁D!!所以入貨....今日用咗史爸張咭碌......多謝史爸喎!! 我代盧泳苗小姐多謝你



冲完凉,覺得佢好得意!前几天同亞蕭及Grace吃飯,佢地話苗苗有D似樂基兒????做亞媽既,聽到真係勁開心,雖然我知你地講笑......



1 則留言:

Yee 說...

笛笛好可愛, 仲好醒目!!