2008年10月3日星期五

考完試去旅行are u ready?

 


昨天放假,我同埋苗苗一齊入沙田運輸署申請國際車牌,這天神奇的多人,平常呢間分行用排隊的,但今天竟要排10多人,我一條友拖住個超級non-stop細路---苗苗!!唯有諗D新奇野比佢坐係度玩,我去排隊,眼尾跟住她吧!! 我揾咗同顏色的form比佢劃,叫佢每張紙都劃一個太陽,一隻狗同一個爸爸.....為了增加難度,我唔支筆個頭出來等佢慢慢研究! 我同佢講自己坐係度乖,媽咪係果邊排隊,ok? 她說: 好!!


   我遠望她......劃了一陣,ok喎...望吓我....又劃一陣!!好可愛....



當然,足5分鐘,走來找我擁抱一吓,就四圍searching了! 見到棵樹又攪吓,垃圾桶又攪吓,汽水机又攪吓........好彩排我後面個亞叔好人仕,佢主动話幫我排等我可以照顧呢個百厭星,過我ヌ想睇吓苗苗D自控能力,於是我又安頓好她,遙遠望住苗苗,叫佢係張椅坐,佢坐一陣,行一陣....又揾吓我! 又四圍同人揮手,好攪笑!!我教佢用部汽水机買野飲,飲完之後又要攞我張八達通自已買,圍住部机攪咗好耐呀......笑爆!!


等了15分鈡,叫名埋去2号窗取證件, "盧繼昌,楊森寳" 佢又学....羅雞啄..寳....又笑爆!!!


  最後走的時侯仲学我同D職員講: 唔該晒,bye bye!! 揮埋手添...



YEAH!!! 取到了....11月1日我們出發了!!! 有冇人去過曰本冲繩呀? 過D料呢吖!!而家仲未plan呀.........要快D啦!!


之後唸住去圖書館,但17:30已関閉了,oh!唯有去snoopy town ,原來有船仔坐,有驚喜!!


 
 
 
 


苗苗最怕大過佢嘅公仔.....so,叫佢埋去同snoppy影張相,死都唔肯....我再叫佢埋去個細BB公仔度,掂住佢,拎過來比媽咪睇吓,用怕的,.....佢就.....來了這post,好笑!!佢個樣几驚!!



我們來了一個ikea$5蚊high tea也好滿足了!! 你一啖,我一啖yummy!!



一天假期又完了!!明天又要返工了,,真係好鐘意同苗苗2母女去街,唔知第曰我老了,苗苗会照顧我,拖我去街,陪我去厠所,幫我買嘢飲嗎??


2 則留言:

Kenas 說...

冬瓜同miu miu 一樣大的時候, 很喜歡坐snoopy land 內的船仔! 接著玩滑梯和bus可以過一個開心下午!

Connie 說...

苗苗講yummy 好攪笑!!