2008年10月11日星期六

長征開鑼了!

 


踏入秋季,又是各項大小型的行山比賽開鑼了!! 我同史爸也雀躍起來,多咗苗苗冇得train冇得行!! 唯有年年也去做support team,今晚我們為史爸的同事們加油......這2天是國際雷利機構舉辦的"衛奕信徑長征"全程78km ,比樂施会的"毅行者"100km ,好似少咗22km会易D....但以我既經驗話你知: NO, 毅行者係先苦後甜,佢係先苦後都苦!!!!一開始來個紫羅蘭山.....尾段來個九龍坑山+八仙嶺......諗起都"甘"!!!但我都仲想玩.....等吓吧!!! 2個賽也有好同的感受,毅行的熱鬧同熱情能給參賽者好大支持,但人太多有塞人情况,若做support team 的,要找車位泊車更是難!! 而雷利的賽事,真係要靠自己!!!


     2008年我也知道史爸好想行,老公,想行就比心机train啦! 絕能話行就行!!我地support住佢地先啦!! 喂,明哥,係fit 咗好多喎!



呢個係肥Ken,自拍係佢强項.....傻!


 
 
 


我同史爸要等苗苗ZZzzzz了才偷走出來,飯都未食呀!!



回顧吓多年前的"衛徑長征"之楊森寳吖!


2003年我們這一team....但我未開步已經退出,因為頸患及那天一早狀態極差....so,史爸陪我家,sorry!!只剩下Danny同亞財及Karina但她脚患去到第4段也退出了!!!我同史爸 第ニ天一早去到粉嶺check point,預備薑茶等他們,再一起走上最後的八仙嶺至南涌吧!!



2004年我們又組了一team 名叫: 早組! 因為真係好早就組成,好開心的開始!!我,史爸,Wing及sam.....好掛住你地呀!!!!!


 
 


去到獅子亭,與預定的時間差多,很好!! 仲有少年版的Charles 及Connie support呀!!送上冰凍宝X力同晚飯(鮮茄肉片飯),,極品!! 之後仲一起行了最鬼異的一段引水道,一路行一路講鬼故, 那時我真係好鬼驚!! 行到黏埋一齊...越行越快,好好笑!!轉眼间,又4年了!!!


 


好齊整的一team , 用了24小時21分完成了!!!yeah!!



2005年, 我與亞Wing用累積的經驗及默契,自組了一team女子隊 , 我忘了隊名,wing你記唔記得呀?


   我們連續玩了2個比賽,"衛徑長征"及"山頭霸王",玩了3年,那一年是我們的突破,取了2個第三名,超開心呀!! 仲幸運地認識到"彭鬼" 同" JO" , 彭鬼絕對是我們2個的靈魂,佢全程陪着我們跑陪着我倆行,幫我地計時,係適當時候就比D壓力我們.....好彩沿途有你!! 呢個獎你應有份!!



佢就係"彭鬼"啦!!miss you too!!


 


又到獅子亭,今年還有史爸同sam做我們support team , 買我至愛的"鮮茄肉片飯",yeah , 又上路了!!今年行快了好多,去到引水道未天黑,冇噤驚!!



成功人仕,背後必定有人默默地支持!....你睇......thank you 史爸



最後,我與亞wing用了21小時xx分,取了女子組第三名, yeah!!!



過講到比賽,我還是最鐘意"山頭霸王" 的2曰1夜的野外定向,亦玩了好多年,自上回失戀後,沈迷了運动,任何運动及比賽也唔放過!! 當在水上活動中心遇上了wing,我亦開始了我們的女子組合! wing,幸運的遇上了你!! 之後又遇上一個叫亞"JO"的女對手,在2005年的山頭霸王,Jo 's team 取了第2名,我們第3名,上天安排之下,又因而friend了!! 佢2個仲掉抵我,去了東非旅行添!!!啍,見到你地D相好靚,好開心呀!!


嗱,呢張就係3年前,我地頒獎之後影的一張相,其实那時我們3唔識7!!


 
 
 
 


那一晚...好凍好凍....真係好凍!!!!



對手.....我地又碰頭啦!! 緣份就是如此安排!!快D找下個check point 條路先,gogogogo...我們的路就是如此.....靠自己去計劃及安排,還有身边的人給予的支持及外界給予另自己進步的壓力! 前路由你双手創! 人生斷找尋正確的方向,如野外定向一樣,在有限時间內找到出路並正確健壯的走,你便有机会贏!中途迷了路,但還有鬥心的話,未必会輸!!


  我愛野外定向,我愛逃戰!!



2 則留言:

Connie 說...

Oh, 我的青春到哪裡去了??  我真的很佩服你的毅力,我以前都有想過玩,但最後都是....may be not....

Shampoo77 說...

青春....是發自內心的 你多的是! 放心!!