2008年10月28日星期二

史爸條尾

 


史爸條尾-----呢個故事真係好好笑!!


   剛過去的夏天,苗苗因為參加了游泳班,所以經常去城門谷游水,康体署轄下的泳池,設備好好,有小朋友最愛的水上sir滑梯,令我們最欣賞的是那個"家庭冲涼/更衣室"入面地方較大,可容納1家4口一齊更衣or冲涼.有坐廁,冷熱水花灑,椅子及安裝了一塊高小小的板可讓小孩站着換衫,一流!


   所以每次游完水,必定使用它一齊冲涼,苗苗第一二次会覺得好奇,但之後每次一齊冲凉她也習慣了!冇セ新奇,但前天,我們約了藍藍她們一齊來游水,之後我們當然又一齊冲凉,今次苗苗說了一句說話,令我同史爸笑到停下來.......


   苗苗指住爸爸果度,然後話:"爸爸條尾呀!!"佢自己都大笑!!頓時冲涼房內笑声絕!! 但.....真係好好笑!!小朋友的想象力認真可愛!!!


呢几個星期,忙於plan我們一行6大4小B的日本冲澠7日6夜之旅!! 好開心呀!!!但也有點憒憾..........就係同到老豆去,初時冇打算同埋一齊去,自己又多咀問他去去?我忽略了connie媽咪(因她幫我們訂机票)及全体人的感受,sorry!最後攪到老豆滿心歡喜,日元也對換埋,又四圍同人講同個女同個孫一齊去曰本,D街仿就見我一次講一次"嘩!同老豆去旅行喎,玩得開心D啦!"...........我亦無奈地講了個大話.......最慘係亞B(我的家兔)養了7年,老豆竟然話去旅行做藉口,送了她去漁農处待人道毀滅


     第二件便是charles的媽咪入了院,要住1個月! 哎吔,個心是太安樂吧! 雖則是太差,但心總是牽掛嘛!!


我們車租好了,机票ok,訂房ok,民宿ok.....行程已ok!!星期日2/11飛喇!! 待續..............


今次編行程有點難,因為身边冇人去過,資料靠自已找,我同charles頭都大埋,眼都花埋!!Elaine,謝謝你的強勁資料,你真係好勁!!thanks!!!


 


01年的旅遊報紙你都有,十個勁!! 待續......


3 則留言:

Yee 說...

超搞笑............我都成日同個囡一齊沖涼, 好開心架, 佢仲想帶我個"爸爸"tim呀 !!!  而我老公就未有膽同個女一齊沖涼喇
嘩嘩, 好羨慕啊, 不過要注意當地溫度, 聽講會開始幾涼下, 帶定d外套同長袖衫褲俾苗苗, 有時天氣變化好難講嘛!
我有朋友9月剛去完沖繩, 又係driving tour, 如果有咩想知, 話我知, 我可以問佢架~~~
玩得開心d呀, 影多d沙龍呀!!!!
[版主回覆11/01/2008 02:16:00]係呀!一齊冲凉好開心,好sweet!! 快D叫埋爸爸一齊啦...... 等我哋返來啦... 吾該晒呀^v^

肥嘟嘟 說...

"十"分多謝你"十"個勁的讚賞... 玩得開心 d 啦..
[版主回覆11/01/2008 02:12:00]喂,Elaine!セ你吾係飛咗咩?

肥嘟嘟 說...

飛了也要Send,因為係你Fans