2007年10月28日星期日

venture 輯相攞咗啦!!

 攞咗啦!!攞咗啦!!!超勁靚呀!睇吓......


呢輯貴嘢係Venture影,好鐘意如有興趣可找我做介紹人,有著數嘢!!但要11月中前落單,影可以遲些先影!!


我們在studio玩了2粒鈡,是女攝影師(亞Meng)幫我們影,很細心很好人很有心机呢!!我都好想揾份part time幫BB影相好開心!!






 


點解D相冇我份.....好嬲!!
媽咪話下次先有你份呀!


 


苗苗: 爸爸今日病了!等我打吓比佢先....


史史 : 妹,你掉轉咗個電話啦(低B!)


苗苗 : 喂!家姐,老豆叫你聽呀....


史史 : 都話你掉轉.......唉!


史史: 唉,算啦.....一舊飯......講你都唔明啦!


阿妹打救史史


5 則留言:

Connie 說...

都唔記得原來你咁多黑白相,惗到掛邊到未??

wilson 說...

妹妹好叻女喎! 我仲估妹妹會自己爬入去閂埋自己TIM~
哈哈

Heleen 說...

段短片好正!! sweet sweet!

SAM 說...

苗苗攪笑!

11 說...

D相好靚呀!