2007年10月9日星期二

真係唔開心

 真係唔開心.......又係果個Ho  i. c!!!!!!都唔知點解佢噤憎我,噤唔得佢順眼!我都是太差唶! 工作表現也自問ok 吖! 雖是很聰明,但也難教吖.....在手術室做了7年,她對我黑面了7年!!!!!!


   媽咪曾教我:"別人用差的態度對你,是她無禮貌! 若你同樣的對她,則妳也無禮貌......這張面孔太好看!!" (媽,我很念你!!!!)


所以我一定会對她無禮,一來她是我上司/同事,我應尊重她. 二來這是基本的人与人之间相處態度!


     雖然很多時我也覺得她很過份,我也默默的啞忍....如昨天晚上全team只有我與她要叫外賣,(因其他同事帶了飯),我問她想吃什広?她答:是但! 於是我選了2間食店再問她. 又答:是但!


......................當我吃飯時,她無声無色的放下找回的錢在我身旁(但夠錢的)我很奇怪.但她又唔講一粒說話.....我又算吧! 最後在recption自己找回餘下的$,唉???


  今天呼呼喝喝用多說.大家也是同事,医生也会稱呼我做"亞宝" ,但她会叫我做"姑娘" 名都冇,真慘!


當我在爐房幫手時,他更大喝一句:行開啦你!!!!!!     唉....真係噤咗訂咩?


有時,都唔知要忍到几時,EQ低D都死!大家一場同事,若我每次也駁咀,場面一定好糟糕! 也能專心工作,唯有當冇事發生吧!過我發覺越來越難,真冇用!!她給我一點尊重也沒有,我的情緒也受她影响,真的影响工作表現.努力的去做好自己,但她的存在令我壓力大增!!還有她高8度的声音......好可怕!!


     我應該怎做? 想把事情擴大,但我又真的好開心喎!! 


今天好彩ka man返工,lunch還買了cheess cake 氹我開心......yummy!!

 thank you!!


4 則留言:

wilson 說...

我都係尋晚先至識點回應, 原來要登入左先回應到~
唔好唔開心啦阿寶~~
斑斑爸爸~

Cindy 說...

傻寶唔好唔開心啦...
當佢係 病人 / 路人甲乙 一個
 Relax  &  for 苗苗
 

yvonne 說...

Po Po
唉! 你同佢 "八字相沖" 啋佢都有味! 佢唔識欣賞, 仲有成班姊妹撑你。不要為無聊人傷精神,當情緒受影响時想想家中 "大小可愛"----唔包你菲庸
yvonne

Gigi 說...

寶寶
睇來...
1."她"一定是"皮質醇"高到超哂標
2."她"唔抵得你身邊有咁多知心好友...所以"她"專登這樣對你...令你難受(真替她可悲)
我猜她一定沒有什麽知心好友...真是枉過一生了 so poor ....
"人在做 ! 天在看 ! " 這句話我也經常記在腦中
誰對誰錯....你身邊的同事一定看得出來...天知 ! 地知 ! (仲有...碧芝)(泠笑話 )
你待人親切和靄...所以你身邊有咁多知心好友(當然包括我)(偷笑ing)...也有愛鍚你的史爸昌,苗苗,史史...單是這些你巳嬴過她一億萬倍...所以你不用為左呢 d "怪人"而唔開心的.
無論如何...我也支持你的
Fighting ! Fighting !
Love...碧芝