2007年10月25日星期四

靚靚姊妹团,最細的有9個月,最大的有32,是我!!!

2007年10月21日係Sam 及Rachel 結婚的大曰子, 我同苗苗也成為姊妹团之一....好開心呀!我同妹妹一早就要出發到沙田麗豪洒店與Rachel 出門,因為sam哥係消防員,所以D兄弟都几型同几好玩,亦ok合作, 玩了一個開心的上午


    苗苗某程度上都係"一舊飯".......過好彩佢又ok乖,冇扭計! 否則我就慘了,因為史爸去了潛水,我自己帶妹妹去,但有兄弟姊妹幫手抱吓苗苗太好了!她太重,我手快斷了!!!!


     到中午吃飯時,餵飽苗苗後,她又啜啜啜ZZZZzzzzz我又可以安心吃飯,上車去尖沙咀伊甸園註冊時她又ZZzzzz了! 到行禮時她醒了還識拍手掌呢! 太perfect了


  晚上要幫手做M.C及大打什 , 所以要帶妹妹回家了! 而且叫了我的私人化粧師----Anna 幫我Set 頭化, Thanks a lot!!  我好靚呀!!!


  每一個好朋友出嫁我也好開心! 好似自己細妹出嫁似的!今天全曰也好順利,好開心! 陪住Rachel出嫁,自已也好感動,見到Sam對她的細心真羡慕死 晚上睇返早上出门的片段及他們的甜蜜照, 我真的很開心又很感动! 見到世伯的開心表情,亦想起自已出嫁時,我又哭了!


  早上世伯將Rachel 交比Sam時,說了句好勁的說話: "現在將女兒交比你了,你應知道點做,好自為知啦! " 嘩! 世伯,勁呀!!


      婚姻是一生一世的.....哀心祝福你倆永遠幸福快樂, 要維繫一段永遠也像拍拖般甜蜜而又剌激的感覺真的易,你們要互相尊重,互相信任,坦承相對,千期咪將D嘢收埋係心度,尤其你D男人呀!有咩都灘出嚟講啊!Rachel,.好朋友永遠也在你身边!! Go Go Go....Rachel比心机做好劉太呀! 你一定得的小公主



我與苗苗今天的獲利.....勁呀!!




3 則留言:

Anonymous 說...

轉眼間我哋D聖母姊妹又嫁多個啦!唔知下次到邊個呢?不過所餘無幾了 .但很高興能參與Rachel & Sam 結婚的整個過程,祝福他們白頭到老,永結同心

Anonymous 說...

哎呀!忘了自我介紹,我係Iris呀!大家好!

肥嘟嘟 說...

苗苗你真係叻呀。 以你的年紀應該是做花女的,你居然同媽媽一齊做姊妹。 好掂呀。 不過你俾成班兄弟 "蝦",仲"抽水" tim? 下次要講:「唔好‧‧唔好‧‧」 咁多人圍住你,你仍好老定,仲好 cool 呀??? 點解你成日都咁 cool 嘅 ? 好少見你笑,同見你d牙仔? 史爸昌呀!史媽寶呀!唔該影d牙仔睇吓先。