2007年10月7日星期日

撘飛機去新加坡動物園

 





   終於有時間寫BLOG了! 星加坡3天短trip終於順利完成,2位BB也算ok! 起碼唔会失礼人!!


原來帶BB車上机也很方便,用寄倉.上机要放下,落机就可取回了!過我們落机落第一,架車未搬出來,我們以為行前D先取回,所以行了一大段路.....最後走返轉頭,真白痴!!到回程時就醒得多了!!


  今次主要去個很大的ZOO,入面乜動物也有,除了2隻豹有用籠困住,   其他所有动物也很自由,尤其猩猩,很可愛.在樹上飛來飛去,ヌ行鋼線又打鞦韆,好開心!


  2個BBヌ懂得一斉玩,沿路上也比人問"係咪twins?" 過藍藍真係好鐘意笑,勁可愛.而苗苗就係個cool girl但鐘意爬來爬去,擒高擒低無時停...................


呢個trip好難忘,也是大家的第一次....過真係好攰!!!!!講真....我還是鐘意自己去旅行多D


wing 同Jo昨晚回來了,2weeks的東非之旅怎樣呀? 等你地D相呀. 我本相簿己ok啦,好靚!!


 


入場啦!!


獅子王----盧泳苗



袋鼠?同史史家姐唔同嘅?媽,我好驚呀!


藍藍可愛一家


D BB企飛机,D媽咪要坐地下....個video好攪笑!


藍藍,原來架飛机好大!!





獅子王噴水.....



苗苗:喂,藍藍,要唔要果Jam呀?


藍藍:要啦!白包ok了!好正!!  苗苗:但你記得揸實唔好跌喎!


藍藍:呀!慘,真係跌咗呀...媽!!!  苗苗:唉! 我都話咗你啦!!






6 則留言:

Yee 說...

d相影得好靚呀! d對白好抵死, 襯哂藍藍同苗苗既表情

11 說...

好開心呀, 咁細個就坐飛機去旅行啦, 真羨慕!!!

Heleen 說...

d相好過癮啊! 我係Heleen呀~ 第一次黎留言啊~

Connie 說...

寶,好似你攪笑d喎!! 同埋你d相都有Venture feel, 可以考慮轉行或自己開鋪呀!  哎呀, 影到你個苗苗鹹豬手, 摸藍藍對美腿...都話藍藍對腿好吸引架啦, 連BB都抵擋不住, 要揾機会摸摸!!  

Shampoo77 說...

真的很鐘意揸住相机セ都影一餐!! 我的影相年資尚淺,未夠班! 自問構圖,構思,角度,顏色.也能掌握,但技術欠缺呢!! 多謝你地讚嘗啊! Heleen,很開心係度見到你!! Ada,如見字,教吓我吖!

wilson 說...

venture feel?  woow 去旅行玩, 真係開心啦