2007年4月2日星期一

史記...第二回













    尋日好開心呀!爸爸車與我,媽咪同細妹,全家去大尾督玩!
第一次全家一齊去街,媽咪同爸爸好多東西....一袋二袋,仲有細妹個car sit,落街時好似走難...好笑!但我行行又急史,攪到爸爸也好狠狽..哈哈哈^v^
上車後,我同細妹也乖乖的坐在自己的car sit,我好叻.今日冇暈車浪冇嘔呀^v^仲同細妹一人坐一邊,媽咪坐中間照顧我.
但落車時我太開心了,走了出馬路,嚇死爸爸了!!結果比人鬧...
    D人見到我同細妹都好開心,仲有個姨姨話細妹似4個月,其實佢得2個月咋!又冇人估到我几多歲,哈!我惟有自己話比人知我2歲,不過大多數人都唔知我講乜,算吧!況且好多人也不懂站在別人的角度去看事物及聽取別人心聲!有時我D小動物仲會遭人"奇"視,又話我多毛....你自己都有毛啦...話人!!
我有主人,都不知几乾淨!
   前天發生了件事好好笑,但你地要加以想象個畫面先...當細妹吃完奶後,媽咪抱佢換衫(因剛吃完,媽咪件衫仲未放返落來),媽咪坐在床上把細妹放在
大腿上也是坐,幫細妹除晒衫之時.媽咪突然感到乳頭有點怪...一看之下,妹妹突然一轉頭吃住了...明明係道換緊衫嘛!!2個人光tue tue的坐,
細妹個post明明係背住媽咪的....但個頭例轉了!!大家頓時大笑起來...哈好攪笑^O^
    現在細妹食奶好叻了,半夜沒有起來吃.但間中太肚餓時也會叫醒媽咪,不過她們不像以往般開床頭燈"殘"住我,現在黑"蚊蚊"的也可吃到奶,而且好快手,媽咪抱妹埋身,細妹一位就努力的吃,媽咪就會坐係度教,15分鐘後...拍背脊..."ou"一聲之後,大家又繼續Zzzz了!!
所以不用擔心媽咪返工之後太,媽咪應該ok的!! 不過我成日都想好似妹妹錦食...但成日比人"NO"我囉....

沒有留言: