2007年4月17日星期二

返工泵奶記
















     返了工一星期多,到爆...放工隻腳發軟"提"......習慣?ok la! 好彩第一天返"p" ,工作量沒有返早那般趕,而且有個" N" 等我可以pick up 番D新! 今年唔知點解department 噤有$ 買噤多新機新儀器.....攪到我好似新同事似的,,,乜都唔識 ! 又好彩我太似一隻 (適應力強) , 好快上手!


     現在打2份工,我要打好呢2份工!!! 做個好姑娘,好老婆,好媽媽......好,好眼 !又冇得行山,跳舞,玩水上運動(因要留返D力量去讓身体造奶)......持別!!!!不過一諗起苗苗個傻樣, 又精神維之一陣 !!佢今天85日人仔,昨天剛剛學會了返身,所以要加倍小心,昨晚睡得不好,怕她返了身引致室息啊! 成晚扎醒去看她....仔 !!!


      返工有壓力,又不敢飲太多水(因洗手上檯急急就慘了)....上星期睇住D奶奶一日比一日小,由每次2邊泵到8安士...6安士...4安士..星期五那天得2安士咋!! 有D傷心...*-* 所以一到星期六.日,趕快叫苗苗多些啜,自己又狂飲水及豆漿....哈哈!!今天又泵到8安士啦

 yeah!!!


     現在0630起身泵奶,等妹妹起床後飲,若她那天早起身,我就可以一餵一邊泵,勁呢 !!

     到中午lunch time時,我用半小時吃飯半小時泵奶,good fit!! 到放工回家,又可以"腩"住妹妹啜啜啜了
好鐘意呵!!! 半夜又會起身泵定D奶奶做存貨,放在冰箱可存2個月架!!


   18/4昨晚苗苗無端端04:30身飲奶,打亂了平時06:30泵奶的計劃,好彩今天早上返工做爐主,而且好彩未有急症,自己做好自己的工序後.10:30問過 i. c及同事,匆匆的用10分鐘泵奶,之後lunch又再泵...好閞心呀!!Thanks^v^ 


             在返工前一星期,開始練她用奶樽飲奶,但每次她也扭計,喊到成身濕都唔肯飲....所以大家要準備返工而又母乳餵飼的媽媽們,要早些轉樽讓BB適應啊!!


  


     


3 則留言:

Ka Yi 說...

真的要說一句:媽媽真偉大!

Connie 說...

苗苗個樣都好"古惑"喎!! (看第二張相!) 個頭仔已經可以好定咁枱高啦喎,好叻呀!!

Gigi 說...

第二張相...苗苗啤住的眼神 ~~~~~~ 真係好鬼 楊森寶's Style !!!