2007年4月21日星期六

想泵奶....但...魚爆!!



返工二星期....日日走來走去,搬搬抬抬,真的太!!

今天還"例頸"! 痛死我了!! 餵奶時也不能低下頭看苗苗...好痛呀!!


    昨天發生了一件事,是我31年來最"魚"的事....真係好魚又好笑....!!!


正當我快放工的時侯,諗住泵多一次奶才走,而平時我泵奶的地方是會議室(獨立房間,很小用的而且平時門是鎖的!)由於我每天也習慣取鎖匙入去泵奶,昨天也不例外,取了鎖匙...插入...擰了一,姨?冇鎖的?莫非自己今朝泵完唔記得鎖番?於是再擰多一,開唔到?? 又再擰多....OK LA! 很快的勿入去(平時也是這樣,因為好趕!)點知...抬頭一看,入面開緊會, 全部人望向我,因我開鎖又上鎖再開鎖的聲音太吸引了!大家也望向門口等睇邊個入來

. 結果見到個拿著奶泵fingfing 的傻婆衝了入來....那一刻大家了....我嚇到驚徨失措..說聲SORRY!退後立刻關門,但我竟把門再鎖番....滴汗...................... 


        你幻想當時情景....係人都知你入去想做乜的時候,出番去之後自己竟然又把門鎖上....真係魚爆!!


 


 


2 則留言:

醇醇媽 說...


想指教我小B出世一個星期...用泵奶機...每次佢飲完3安半兩個鐘後就想再飲...究竟佢應每隔幾耐飲一次...飲既份量又係幾多呀...因佢己經有黃疸..唔可以再飲唔夠...但又唔想佢飲得太多...麻煩。。

Shampoo77 說...

我太太腰骨痛及好倦,不能直接回你。
她說初生時兩小時一次人奶是正常,因為人奶易消化及易吸收,我知兩小時一次一定好辛苦,不過阿B再大一點會變三小時一次,漸漸也會再長D。人奶是天然食品,不用驚阿B唔夠食或驚自己唔夠奶,同埋建議你多的埋身食。阿B想食多D,就會刺激你乳房製造多D人奶。你自己都要休息多D,唔好食D收奶的食物。
加油!現在見到自己個女,都覺得當年埋她食人奶好正確。