2007年4月9日星期一

water-mother 事件

 













真的真的...明天返工了!!
今個復活節好開心呀.同苗苗一齊去海洋公園,我都很久沒有去過了,所以特別興奮!嘩,好鐘意個水母館.我睇水母,妹妹只懂睇燈.睇一會兒又一會,又有人抱住,好舒服呢!!她也很乖,只是撘吊車時她哭半程,可能她愄高呢!
    海洋公園人也不算太多,但很多設施也要排隊.到餵奶時,我也選擇企係度餵,由於她吃得太慢,亦要一路行一路餵,原來都得架! 相中吃麵包的我也是bb吃奶進行中.好彩有條好好用的babysling(成日有人行埋來問我在那裏買?)及授乳衣!有興趣可上去online shop買


{   www.kidsnstuffs.com


    www.hk-bfmoms.com


   www.mamafashionhk.com  } 


  上面3個是H.K網站,買東西時交收較方便,我經常幫襯買奶袋,衫及baby sling嬰兒揹帶(我朋友介紹我試,一試之下我好鐘意,可以多種用法,出街餵奶用又得,作揹帶又得,凍時當被用又得...仲有好多用法...一有興趣再告你知.)是改艮自印尼揹帶,可由初生B用到3.好過市面上的揹帶好多.


    www.gotogarden.com


     www.mamaway.com    


2個是台灣的,產品較多元化,可以mamaway網站睇條嬰兒揹帶點用才考慮買! }


  http://shop34100743.taobao.com/


這是淘宝綱,我常在此買哺乳衣,超平!可速遞送到香港,2天就ok.而且收貨後才比錢,店主又好好人!!推介!!



   玩到黃昏,海洋公園這般多萬人也竟然撞到jack & mandy哈,好邪!原來佢係長期擁"等"來的..遲D等妹妹大些我們都會買全年pass,我也很喜歡"海記",多過"迪記"!而今次海記之旅,苗苗應該是全最"拾"BB,沿路上拾拾,我仲玩得開心過佢....
   第一次出街去全日,很早床,很夜才到家.但大家也十分OK,一早吃飽出門口,撘MTR去金鐘,上穿梭巴士時食奶.在海記食了2次,1次是我們lunch時,
1次是他們玩機動game時,最後回程巴士上再吃!好完美啊^o^
   但在臨走的時侯,去了睇小動物,見到一隻兔仔快死了,另外的2隻竟然懂得陪住佢,面溫馨感人...又另我想媽咪!以前我很想養兔仔,結果在12歲那年是兔年,媽爸買了2隻回來...那一刻的開心,我到現在還清晰記得...不過,最後我餵蛋糕給她吃...死了!!


   今日盧詠康(昌的姪仔)很有趣,有人問他水母的英文是什?他答:WATER MOTHER........大家靜了....
   


1 則留言:

Shampoo77 說...

(Empty)