2008年11月21日星期五

可愛篇

 


小朋友真是天真爛漫,佢地真係由細玩到大,尤期是藍藍同苗苗,我同connie一齊大肚,一齊餵媽媽奶,佢地出世時间相差27天,雖然我地一家住荃灣一家住將軍澳,但由佢地出世之後,我們也堅持見多D所以我地friend,佢地都friend!! 上次一齊去旅行時,苗苗及藍藍分別是8個月及7個月,未識玩,見到塊樹葉也只是各自各玩.......今次她們有21及20個月了,懂得sharing同爭嘢玩啦!有人仲識出 "絕紹"!!---咬人呀!對住佢地真睇少眼都唔掂,不過真係好開心!!帶住佢地去旅行,no problem啦!!佢地都去過好多次了


 
 
 
 
 
 好鐘意的一張!


你睇呢個肥妹仔揸住杯雪糕幾"淋"......


 


呢張藍藍超好笑!!


 


又比你搶到鏡,攝到位喎



 

 
 


佢2個無端端坐埋一邊玩......攪笑!



我地去shopping呀!



苗苗的至愛-----狗!! 過8天旅程中,我問她有冇掛住"史史",佢竟話"冇"唉!


 
 


she is talking with the puppy......


 
 


fly up to the sky!!



食食吓早歺,小朋友玩sleeping.好認真,真係呢埋眼!



下圖左起:22個月Peral peral  ,  20個月藍藍  , 21個月苗苗 及 3歲多Jack哥 !!


Pearl :就成同食嘢同痴住媽咪! 特點:個樣超似亞ling媽咪!!


藍藍:勁鐘意大笑同食嘢! 特點:殺手鐧--咬人! 激死charles 及connie!


苗苗:有得玩就唔洗食!特點:鈡意同D咬人既小朋友玩!


Jack : 係Pearl的哥哥,好鍚小朋友,好醒目!!特點: 見到我地影相,一定衝過來做攝石     人,  唔蝕底同老豆一樣,過 好可愛呢!(我話亞jack咋)


小朋友,唔知你地大過之後是如何呢? 各位爸爸媽媽,努力呀!! 



藍藍咬人於不覺間,一個字 : 快


 


沒有留言: