2008年11月16日星期日

超攪笑史爸又一傑作

有D緊急事故要寫咗先.......今天, 我地工人玩嘢!!! 自己放自已假????


早上0730,苗苗睡醒了,我們出到廳,冇人??工人姐姐呢?我今曰要返工woo.....史爸打比佢,佢話知我返p,佢早上出去interview新顧主woo(因為我地唔續她了,本來應承下午比佢出去2個鈡),但.......佢竟話早去早回???我地眼都凸埋!!! 唉,算......况且我同史爸都唔想對住佢佢last day is 27/11 , yeah!!!


   所以史爸今日好勁,全日湊住百厭星,仲好開心添!我也放心D!! thanks史爸


另外史爸又有攪笑作品.....前數天,史爸的"普通話班"考試,佢當然有温書,但...收到試卷,望了一望,唯有望吓隔離同学仔(正常人的表現!) 咦,乜甘絕,D試卷有2份同,冇得出貓!!錦,史爸唯有埋頭苦幹靠自己,話噤快,做完(因為唔識做!)..交卷....個Miss一睇份卷,你地估佢講乜?     咦?乜你份卷係單完ニ來的? (佢地剛完成單完一課程)原來史爸果份卷係派錯咗!!佢自己又唔發現,仲係錦做???但又唔識做.....好好笑!!頓時,全課室的人大笑,史爸為沉悶ヌ緊張的考試帶來歡樂


   這件事是在半夜,我睡醒時但苗苗同史史也ZZZzzzzz的時候,史爸講我知,他又驚嘈醒她們,只好細細声忍住笑錦講,但佢又一路講一路笑一路笑到震吓震吓.......好好笑


 


1 則留言:

Connie 說...

史爸,thanks for the joke today. 笑死我喇!!