2008年11月20日星期四

駕車篇

 


駕車篇之enjoy enjoy!!


今次係我同史爸首次駕旅行車,我們輪流揸,輪流做人肉地圖,而苗苗亦好合作,在後座car-sit自已乖乖座好,攰就ZZzzzz,醒了就唱歌仔或食餅!!真爽.我們因為有10人之多,要租2架車,亞Tam好勁,一個人照顧車上3個小朋友+3個大人,佢全程做司机,charles做人肉地圖,D小朋友一個哭其他就加入........好混亂!!所以你地好勁!尤期係亞Tam,落咗車仲可以扎扎跳,而車上的媽媽也辛苦了,因要停同班小朋友唱歌......


而我們這邊箱,對付的只是苗苗一個,好好多啊!!唯一最驚險的是第ニ天晚上,我們要由冲繩那霸市揸車北上去民宿,車程2小時多,而且很晚了!!途中我們的車與亞Tam 的車失散了,通訊器又收到....oh!!惟有自已分開去吧!四處漆黑一片,道路上是沒有街燈的,只靠你車頭燈照到地上2旁的反光石,所以倒後鏡是漆黑一片的,又冇人,又唔知個G.P.S帶我們去邊? 我同史爸越來越驚,又唔知你地個 G.P.S帶你地去邊,又唔知你地車上3個小朋友怎樣???好彩........在一片徨恐之下找到了呢间荒山野嶺的民宿,我們相遇的那一刻,來了一大個擁抱......担心死我了!!!


第二天早上,露台望出去,好正呀!!!!!


 
 
 


大司机 V.S 小司机


 
 好嘆!!!!


一齊欣賞吓路上风光吖!!! feel so good!!!


 
 
 
  
 
 


能盡信的GPS......必須有地圖揸手!!切記!!


    
 
 
 
  
 
  


回到香港揸返自已架車,我同史爸都係......當想打左右燈時,kick了個水潑掣.....好樣衰!.因日本那架車呢2個掣相反的.而且覺得那架車新D細D好揸D,泊位也容易D!!


租了5曰車,平均300一天(連油費)ok抵!! 因為好多地方冇車去唔到!!


 


1 則留言:

nancy 說...

miu miu ma~~ 我知你應該好勁 玩好多毅行者果d 哈哈 盲俠行應該 對你o黎講完全冇難度 哈哈 yeahhhhhhhhhhh 係呀 好開心 冇出貓 XD 苗苗同你地真係好似好似... 好有自己style 呀 wow >u< P.S. 史爸果單真係好搞笑呀 WAKAKA