2008年9月24日星期三

好消息宣報

 


"黑格比"呢個颱風,我難忘極了!! 全香港人也應該會怪他為何晚上來,晨早就走.....要返工!!但係我真的要勁多謝他因為....


    我等了14年的註冊護士畢業試(total patient care)一個月前與Accessor約了在今天早更(0700-1420)考,呢個試我很緊張Acessor会跟足你全更,看着你每一個動作,為6-8個病人做的每一步,講每一句說話,跟巡房,洗傷口,派藥,交大更,寫care plan.......所有也口騰騰手震震心跳跳,雖然話平常都係錦做....但我太在乎自己每一刻的表現,況且呢個試應該在14年前,我一踏入呢行就做好心理準備考的了!! 奈何人算能天算.....氹了一大個圈,由註冊護士学生--變為診所護士--再做登記護士學生---再part time考讀註冊護士,後期又大肚有了苗苗,出去實習方便,又delay2年(本來1年,但department head批准.....)唉!!等吓等吓錦就14年,為的可能就是"甘心"三個字.


   其实在醫管局医院工作,登記與註冊護士所做的工作是一模一樣,只是有責任上與及薪金,年假之同,前者讀2年後者3年. 同樣辛苦! 都知香港政府為何還繼續開設登記護士課程,,害人害物,勞民傷財!! 因為大勢所趨,很多登記護士也半願意下付出廿萬及放工以part time形式上堂,為期3年的"香港公開大学"課程再進升為註冊護士!!而我讀是因為"啖氣"..... 憤氣10多年前,當時自己在超奇特的情況下resign!! 唉!!


    過了一關又一關.....所以呢個試對於我來說感受及意義極深,腦中浮現出呢14年來的護士生涯中的每一點滴,每個護士學校的好朋友,以往為我做的每一件事,一齊烹調的每一味餸(成日漏了噤飯個掣!)一起忘我地温書,一起爭厠所同冲澡,一齊瞓(最高記錄三個一齊瞓)或者打地鋪一齊睇果個黑白小电視....一起生活的每一點滴.......miss you all!!!


    今天的考試......也感覺到我的緊張吧!!每天返工變數很多,尤期臨床試!一早準備好的可能用着,昨晚返"p"睇晒D case + note ,但1800竟掛上8号風球????????????Accessor話若打8号或以上风球--取消考試再另擇一天!!!如0655或之前除下也可考,,,,,一早0500起身...8号....0530.....8号.....唉!!!!!!天啊,求求你!! 我開始祈禱??? 我的濟遇一向也是在風雨中渡過,今天真係好刺激!!!頂了!! 本來,今天若8号風球我除了冇得考之外亦用返工!!但我顧一切,0545出门口,一路渣車一路攞相机影吓"黑格比"之威力,佢的壓迫感令我喘過氣來!!!!


       0630....你走了!!謝謝你呀.......全病房的同事在未瞓醒的情况下笑著對我說"恭喜晒!"開心程度好似考完似的!!也鄧我開心,那一刻......我形容到給你們聽,但你們應感受到吧!! 0700見到Accessor......戰戰兢兢開始了!!!


      1500我完滿地成功了!!絕無N.G位,只是派藥時,亞婆忽然話要痾史.....好彩有人幫我頂咗!! 一向對自已有要求的我比自已75分,ok la!! 離開病房時向返"P"的同事V了一V!! yeah!! 我等到了!!! 我感覺長高了同靚了.......哈哈!!來個high tea先與Monie 同行,識到你我真係好開心!! 史爸見到我倆,感嘆一句....時間過得真係快,咩意思先?


   失而復得的感覺真的好開心....你們feel到嗎? 快為我歡呼吧


3 則留言:

KC 說...

第一次見Monie 是在上環信德中心接史媽放學,史媽在電梯中介紹這位仁濟姑娘的同學,昨天再在電梯中見她,想起....原來已經過了接近五年時間,她們分別都多了一位小朋友。
史媽讀書,最令我深刻的就是
1.紫菜四寶河
2.大腸蠕動
3.資訊(information)及資料(data)的分別
只有史媽自己明白。...祝她早日實習完成。

Connie 說...

恭喜呀! 幾時出 result? 不如史爸請去旅行一齊慶祝喇!!

wc 說...

Po Po ,
雖然遲了14年, 但遲到好過無到, 而且証明有恆心及耐性實能做到, 我們等住你請我們吃大餐 , Sorry, 喺我們請你吃, 祝早日實習完畢, 回来我們OT大家庭!
[版主回覆09/30/2008 00:19:00]thanks!!! 芝,掛住你呀!! .....過,,,,我吾想返來.......那一件事太令我傷心.