2008年9月20日星期六

奶之感想

 


又去迪記!!星期三放假,又適逢迪士尼於24号前,有通行証的人可帶一位賓客入樂園,我當然唔執輸,同老豆一齊去,一拖二而我又有pass....哈,一個仙都唔洗比,正!!!


今次入"幸会史迪仔"玩時,苗苗同史迪仔有交流呀,好好笑,佢睇得好開心,笑得好大声添!!



苗苗的新竉兒---bear 仔,係playgroup的miss送比佢的,勁鐘意喎!!


睇golden mickey時,苗苗也要佢自己坐....


去到苗苗至愛的水世界了,見到個小B我同苗苗也要爭住同佢玩,個小B勁得意!!



坐小小世界時,好好彩呀!有頭位坐.....正!



我最欣賞迪記煙花,真係好浪漫同好靚!!今次去,佢地很多新面目,巡遊同了,gold mickey劇塲有大改革,Bi Bi小姐同ending同了! 及海底世界那part中多了2條大魚,但那2隻爛水母仲依然存在!!


今晚係入面吃西餐,途中走出去睇煙花,睇完再食過,用等,prefect!!



 


  離開了手術室覺间已4個多月了,現在在骨科病房,初時很習慣,習慣要對着病人做整全護理,習慣有很多手尾跟,習慣要對着好多病人家屬....以前在手術室,case一個跟一個,病人做完就回病房,雖然工作節奏很急趕,但勝在用執手尾,而且是team work!.但現在就完全同,除了要照顧病人還要寫板牌,入電腦.留意病人的一舉一動,跟進医生的treatment,為病人與医生傳話.....一更應付自已隔的10多個病人及其家人.....要做個細心又全面的姑娘真的易!!與手術室比較亦同樣辛苦, 但見人見多D,尤其病人的家人,人生百態應有盡有,很多感慨!!!!


         多仔女的会互相推三推四,小仔女的更影都冇埋,叫他們接亞婆出院,又多多籍口........唉!!果個你亞媽來的......叫他們買營養奶比亞婆飲,因亞婆肯吃東西,亦吃到了!其中一個仔話:噤貴? 叫我地幫他轉介申請津貼,一日未申請到,他不会買!!!!!先生....呢個係你亞媽來的!!!!!小時侯,做母親的四圍揾錢去買奶粉比你,自已吃也顧咗你先.現在媽老了,病在床上,只求一天4-5餐奶.....但死仔竟然話無錢買奶?????唉!!


      母愛的偉大就是,等到這天聽到自已兒子的這一句說話也無法反抗!!


每天見到新聞說奶粉問題,令国內數千BB受害.....我又想起呢個死仔的說話!


事情發展如今,D人才提倡母乳餵哺,攪錯...有冇遲D???佢地產後有1年產假,甘長假期实在可以對自已兒女付出多一點才對!!現在出事了,才醒覺???花2萬去請奶媽?實在有點看他起.....好勞氣呀!!!!


    connie奶媽,我很proud of you ....And me also!!!我們的堅持又贏了!!苗苗20個月了,還有少量奶奶給她,她當然很enjoy,過近排腰骨有點痛,我想停止生產奶奶了!過見到佢個"淋"樣....ヌ繼續...隨緣吧!!


各位奶媽...你地的選擇一定無錯!!辛苦也是值得的! 但這种辛苦只有自己知! 返住工去泵奶,壓力的確大!還有十萬個為什麼呢? 


以往自已未結婚,未做亞媽時,感受冇噤大,亦是太顧家,到自己懂得想時,亦是媽咪有資格享福的時候!!過......或許她勞碌了一生,為了家庭日涯夜涯,患上了乳癌離開了我們,我只能把他們應該享受的,百分百給予老豆,71歲的他還很健康,太好了!!爸爸媽媽 I love you!


以下一篇文章是早排到老人院工作時拍下的,很喜歡!反思一吓...記著記著!!


 


有時,不要把"忙"來做籍口! 他們走了,後悔也太遲!


沒有留言: