2008年2月23日星期六

整餅,超水準!!

 


放了一星期大假,我同妹妹就輪住病,每人3天!!唉!!!!!!!連續2晚妹妹晚上發高燒,成40.3度半夜三更我同史爸要捉佢去沖澡+吃藥 降温,但之後也有38.5度......辛苦極了!!!自己放大假,點都要揾D嘢攪吓!!!!!見苗苗今天好些,本來約了大班朋友仔來我家BBQ ,但天老不做美,下大雨2天多!所以改了在家整蛋糕,過她們放晒飛机而且碧芝又病了,藍藍又中耳炎,苗苗又病所以要同藍藍隔離呀!!.....其实我真係好种意整蛋糕,但真係冇時間.....


    很多謝Cindy 及Leo今日陪我玩整蛋糕我們1人整1個,我整綠茶Tiramisu,而Cindy整了日本海綿蛋糕,嘩!!超好味!!!佢話今次算太好,可想而知她措藝有多高,勁


    每次整嘢食,總有點"扶碌"嘢的....今次,我們買漏了糖,剛好家又用完????好彩樓下村長在家,有糖借,好彩!呢度荒山野嶺,要去買糖就煩了!!!!


我等1次食親手做又好味的cake,媽咪,上次你整的.....其實.......你問吓史爸吖.....



呢個位就係我上次失敗位之一(反轉再反轉!!)我漏了做!!


我個Tiramisu杯杯呀!!


少了1忽?why? 個切法好似你個下午茶---西多士!!


好鬆軟,好好味!!


史史也吃了1舊,正!!妹妹超眼瞓樣



沒有留言: