2008年2月20日星期三

我們的史爸3x生日快樂

  2月18日史爸一年一度的生日,但小苗苗紐計紐了一個上午,13個月的她很頑皮很麻煩很紐計!!!!!!!!!結果我們下午3點才出得門口,去边???因為之前買了迪記全年通行証,所以又去迪士尼???????


   晚上又挑戰妹妹的胆量,與米奇,米妮,高飛,布圖.......等"大人"吃自助餐.哈,苗苗初時仲係同上次一樣,但佢地成日行埋來玩妹妹....最後.....ok啦!妹妹仲主动去追住米奇玩點蟲蟲....攪笑!!!不過最攪笑都係高飛,佢成日擺D性感post比人影相!!!超低能,勁攪笑!!!


   老公,因為你生日,所以專登放只有你與妹妹的相,比你做主角我們祝你身体健康,wan多D錢(比我哋),龍精虎猛(幫手凑女),無論對住我地同公司都開開心心啦!!!!


  而家個女只是成日叫"爸.....爸"(仲叫得鬼死可愛),絕会叫我(除了要奶奶時!!)豈由此妳!!!!!!!!!!


2隻猩猩!!


爸爸,你睇吓果边!


又係我的至愛芝士蛋糕+西班牙咖啡+雪糕,yeah!!雖然餵人奶能飲coffee但也成曰


偷飲少少


初時妹妹驚到飛鞋!

                         爸爸陪住她,好些了!!!
仲追住米奇玩點蟲蟲........汗!米奇又陪佢傻,攪笑!!



1 則留言:

Gigi 說...

我補充史爸昌生日快樂 h A p P y B i R t H d A y
祝你天天幸福愉快 全家健康 老婆聽聽話話
點解苗苗同高飛狗合照果張相...苗苗甩左隻鞋仔 ge ? 係米驚到鞋都甩 =__="
 
[版主回覆02/22/2008 16:48:00]老婆聽聽話話 ???????? 
哈!乜你覺得我唔聽話咩?死婆吖!!